Oh fuck. Fox News is het meest bekeken “nieuws” in Amerika. Ik ben nu bang dat dit alles laat exploderen.
6737 uitgebouwde voorsprong voor Biden in Pennsylvania!
Jippie yessss
Zodra Fox de kant kiest van Trump dan komen er rellen. De Fox decision deal is overigens wel betrouwbaar. Dus ik hoop dat zij nog wat tegengas kunnen geven.
Echt ziek als Fox dit echt gaat doen, dan ben je als Amerikaan toch alle vertrouwen in de media verloren
Fox stond toch altijd al aan de kant van Trump.
Ik denk niet dat dit nu het ding gaat zijn dat de boel laat ontploffen hoor.
Ik heb ze daar niet heel hoog zitten, het zou me niks vebazen iig
DAAROM IS ONAFHANKELIJKE JOURNALISTIEK ZO BELANGRIJK #einde rant.
Wat ik me afvroeg trouwens. Kan Trump nogmaals proberen president te worden, ja toch? Zouden de republikeinen daar achterstaan?
Stel je voor hij gaat als independent runnen ofzo in 2024 
Nee ik ook niet, maar dit gaat wel heel ver. Dat je aan één bepaalde kant staat oké, maar ontkennen dat Biden heeft gewonnen als alle stemmen geteld zijn op basis van fantasieverhalen van een boze kleuter is wel heel erg 
Het verbaast met echt dat we nog geen #2 van dit topic nodig hebben. Of is dit een oneindige?
Ik weet niet waarom jullie verbaast zijn, Fox is Murdock owned.
Tucker heeft een rechtszaak over journalistieke misconduct gewonnen omdat zijn advocaten aanvoerden dat zijn show duidelijk “geen nieuwsprograma maar entertainment is”.
Zeker dus ze hebben 4 jaar de tijd gehad om die groep te mobiliseren en polariseren. Er is dan weinig nodig om het uit de hand te laten lopen.
Wanneer komen er updates vanuit de westelijke staten (Arizona/Nevada)? Is dat bekend?
Pas bij 5000 posts 
Zodra het over Fox News gaat moet ik denken aan fox kids haha.
Maar het valt ook onder hetzelfde bedrijf volgens mij.
O ja is zo! Dacht dat het al meer waren gezien hoeveel moeite ik moet doen om het bij te houden haha
Toch heb ik vandaag een uurtje naar Fox News gekeken (is dat hetzelfde?) En ik vond het verrassend genuanceerd. Ik had een vreselijk verhaal verwacht, maar het ging heel lang over dat Trump geen enkel bewijs heeft overlegd voor zijn bewereningen van fraude, dat zij dat ook niet hebben gevonden. Een GOP senator werden erover geinterviewd, die vond dat Trump snel met bewijs moet komen of anders zijn mond moet houden. En verder dat het steeds moeilijker wordt voor Trump om te winnen. En dat hij dat zelf heeft gedaan, door de mail-in ballots af te wijzen. Daardoor durfden zijn aanhangers er geen gebruik van te maken, maar eigenlijk heeft hij daarom een groep voters een middel om te stemmen ontnomen. Kiezers die op de dag zelf vanwege werk/ziekte/iets anders niet konden stemmen.
Het is maar een uurtje, maar het was niet heel raar. De avondshows zijn ook heel anders dan de newsdesk.
Ja daarom vind ik het ook niet zo shocking, ze gaan gewoon door op hetzelfde pad. En die minions ook, shit gaat sowieso de fan wel hitten en ik denk niet dat het feit dat fox niet de term presidentelect gebruikt het ene ding gaat zijn waardoor de boel ontploft. Gekkies gonna gek ook zonder fox.