Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Neeee ik mis het wat is er op Fox??

Ja, wow!

Komt erop neer dat CNN zegt dat FOX het moet ownen als Trump verliest. Gaan nu geruchten dat op het moment dat Biden de president elect wordt, FOX dit niet wil erkennen. Dit zegt CNN nu, net ging het erover dat ze stelling moeten nemen tegen de onwaarheden die verkondigd worden door de Trump campaign

9 likes

Ah shit ik kan alleen kijken zonder geluid. Wat is dat met dat Fox Biden niet president-elect wil noemen? Dat staat in beeld iig :sweat_smile:

Edit: oh ik zie het al, thanks @Blonde!

1 like

Hahahahhahahhahahahahahahhahaha

Oh fuck. Fox News is het meest bekeken “nieuws” in Amerika. Ik ben nu bang dat dit alles laat exploderen.

1 like

6737 uitgebouwde voorsprong voor Biden in Pennsylvania!

12 likes

Jippie yessss

Zodra Fox de kant kiest van Trump dan komen er rellen. De Fox decision deal is overigens wel betrouwbaar. Dus ik hoop dat zij nog wat tegengas kunnen geven.

2 likes

Echt ziek als Fox dit echt gaat doen, dan ben je als Amerikaan toch alle vertrouwen in de media verloren

1 like

Fox stond toch altijd al aan de kant van Trump.

Ik denk niet dat dit nu het ding gaat zijn dat de boel laat ontploffen hoor.

1 like

Ik heb ze daar niet heel hoog zitten, het zou me niks vebazen iig

DAAROM IS ONAFHANKELIJKE JOURNALISTIEK ZO BELANGRIJK #einde rant.

2 likes

Wat ik me afvroeg trouwens. Kan Trump nogmaals proberen president te worden, ja toch? Zouden de republikeinen daar achterstaan?
Stel je voor hij gaat als independent runnen ofzo in 2024 :exploding_head:

Nee ik ook niet, maar dit gaat wel heel ver. Dat je aan één bepaalde kant staat oké, maar ontkennen dat Biden heeft gewonnen als alle stemmen geteld zijn op basis van fantasieverhalen van een boze kleuter is wel heel erg :joy:

2 likes

Het verbaast met echt dat we nog geen #2 van dit topic nodig hebben. Of is dit een oneindige?

2 likes

Ik weet niet waarom jullie verbaast zijn, Fox is Murdock owned.

Tucker heeft een rechtszaak over journalistieke misconduct gewonnen omdat zijn advocaten aanvoerden dat zijn show duidelijk “geen nieuwsprograma maar entertainment is”.

14 likes

Zeker dus ze hebben 4 jaar de tijd gehad om die groep te mobiliseren en polariseren. Er is dan weinig nodig om het uit de hand te laten lopen.

Wanneer komen er updates vanuit de westelijke staten (Arizona/Nevada)? Is dat bekend?

Pas bij 5000 posts :smile:

1 like