Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik schrok toen het beeld even zwart bleef. Ineens waren mijn cnn vrienden weg en daarna dacht ik ok er is iets heel heftigs gebeurd hahah maar nee ofcourse not :joy:

5 likes

Same :joy::joy: dacht dat aan mijn tv lag

1 like

Ik kan geen rood of blauw meer zien.

3 likes

Haha deze discussie over een waardig afscheid voor Trump, ik ga he-le-maal stuk, alsof ze over een kind van 8 praten

12 likes

Staat een man met zijn auto in de mac drive bij de bestelzuil
Vraagt de persoon aan de andere kant of hij een BigMac wil of een Quarterpounder
Zegt die man ’ Joeeeeeeeeeeeeeeee biden’.

19 likes

:star_struck::star_struck:

38 likes

Ik heb al weken een fles champagne zonder doel in mijn koelkast en can’t waitttt. :partying_face:

2 likes

Ik heb gestemd dat ik niet ga kijken. Maar als ik eerlijk tegen mezelf ben ga ik toch blijven checken haha

2 likes

Nagelbijten totdat zeker is of Democraten 50-51 in het senaat halen, en zo nee (likely) janken dat het een moeizame termijn gaat worden.

Maar wel zooooooooooooooooooooooo blij dat er weet een echt mens in het witte huis komt.

3 likes

Same! Niet dat je per se een goede reden nodig hebt, maar toch. Hoop dat hij snel open kan :champagne:

2 likes

Ik kreeg een satirisch filmpje door van trump op een skippybal die mee werd genomen door Pence en helemaal leip werd. Zou het straks ook zo gaan :rofl:

1 like
1 like

Ik vind het ook altijd zo verschrikkelijk als hij weer eens zegt dat soldaten die gesneuveld of gewond zijn geraakt, losers zijn. :pensive:

1 like

een beetje zoals

6 likes

Lol

89 likes

Ik ben echt zo benieuwd wanneer ze gaan callen! Voor m’n gevoel kan 't niet meer mis gaan nu.

4 likes

Jezus die sirenes net op de achtergrond van cnn. Stond allemaal uit het raam te kijken wat er buiten gaande was, was het de tv.

image
Nevada gaat stilletjes ook goed.

8 likes

17u hun tijd dacht ik net te horen

Ja 23u bij ons, maar dan gaan ze pas beginnen dacht ik.