Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik ga de nieuwe veggie McKroket proberen!

Ik vind deze man zo heerlijk droog

Zouden ze voor dit soort gevallen heen reserveren tellers klaar hebben staan?
Die mensen kunnen toch niet weer 3 dagen tellen? Ten eerste vallen ze om, en ten tweede gaan ze fouten maken…

Omar is een topper hoor. Gewoon even z’n momentje pakken om te shinen op wereldwijde televeeā¤ļø

M’n vriend wil überhaupt niks er van kijken en zou het niet eens zo erg vinden als Trump president zou worden. Wat ik daar dan mee aan moet…

Ik heb roti gehaald vanmiddag. Was een beetje klaar met alle vette troep.

Ben zelf 1 grote vette troep, inmiddels.

Dat doet me denken als je aan het eind van 5 dagen Rock Werchter ineens snakt naar water en groenten :rofl:

6 likes

Dumpen.

6 likes

Ga nu een bak ijs, bullit en nog wat snacks halen voor de season finale, moeten wel wakker en gevoed blijven natuurlijk :joy:

3 likes

Haal genoeg voor 3 dagen

5 likes

Whatttt is going on in Nevada?!

Ja dat is misschien wel slim hƩ?

nou nou, ze gaan in Nevada 2 keer per dag uitslagen geven (ergens voor 4 uur vanmiddag)

1 like

Wij hebben pizza besteld ter ere van de vroege overwinning. Partaaaay.

1 like

Ah yes de covidgekkies in mijn netwerk zien ook in de VS een groot plot. Zo’n zin om hier op te reageren maar ik doe.het.niet.

21 likes

This forum made me do it :roll_eyes:

28 likes

Als die man inademt zuigt ie heel dat mondkapje naar binnen

1 like

Kan iemand even een samenvatting geven van deze persconferentie in Nevada want ik heb het begin gemist haha

2 likes

Jeej vragen uurtje met deze man is m’n lievelingsuurte

1 like

Met je instastories (aan bewijs) naar de rechtbank, the truth wil be revealed. :roll_eyes::roll_eyes:

6 likes

Nevada is zo langzaam, meh

He, het zonnestraaltje