Hoop dat de mensen die in Nevada al uren of dagen aan het tellen zijn niet al te veel meekrijgen dat iedereen indirect over hun tempo zit te klagen
De journalisten praten wel een stuk harder vandaag gelukkig, de microfoon hebben ze slim geplaatst. Gisteren was dat echt irritant want was het elke keer ‘wat zegt u, ik versta u niet?’
Ik begrijp niet zo goed wat er nu met Nevada aan de hand is. Buiten dat het ongewoon langzaam gaat, was er ook iets met de ballots zelf aan de hand?
Ben het helemaal kwijt.
Duurt lang, is de conclusie
Iemand die gelukkig geen grote following heeft
Iets met dat ze dachten dat ze ballots telden, maar het waren eigenlijk page numbers (en er zijn 2 pagina’s per ballot), waardoor het aantal (de helft) lager is dan wat gisteren werd gezegd.
Hahahahaha wut
Dat klinkt behoorlijk… Dom.
Bizar dat ze blijkbaar in de West Wing alleen maar bezig zijn Trump zijn frustratie te managen 
Ja ik vind die achter de schermen roddels echt genieton
Dat valt wel mee. Het betreft een geautomatiseerd systeem, dus niet iemand die het met de hand telt maar een apparaat die de cijfers geeft. Dit is de eerste keer ooit kennelijk dat een ballot 2 pagina’s heeft i.p.v. de 1 die het normaal is. Dus normaal was de cijfer 10, ook 10 ballots. Nu was de cijfer 10, 5 ballots. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat direct doorheeft.
Hahah a second dude, I don’t know how we are going to call him (over de man van de vice president)
Hahaha a second dude 
View this post on InstagramA post shared by kristen bell (@kristenanniebell) on Nov 5, 2020 at 1:24pm PST
Dat getuigt toch van slechte voorbereiding? Ze wisten toch al een tijdje dat dit er kwam…
Dom is niet het goede woord natuurlijk, maar het is wel extreem onhandig.
Influenced door dit topic. Ik kwam de bank maar niet af om te gaan koken dus ik heb McDonalds besteld
Wat 'n getallen moeten ze eigenlijk nog hè in Pennsylvania. Gaat het om maar 4%, zijn dat alsnog iets van 30.000 stuks