Haha ja echt fak Nevada. Ik dacht dat het daar spannend zou worden, en dat zou het ook geweest zijn als ze niet zo fakking sloom zouden zijn
gewoon niet relevant meer. Biden is allang gesetteld als ze een keer met de uitslag komen.
Hm oh dat heb ik gemist dan. Shit. Wat was er moeilijk aan?
Zou bijna denken dat dit hun tactiek is. Lekker andere Staten de shit laten oplossen en dan zelf als nobody nog even met een uitslag komen.
Geen idee hoe dreigend de situatie daar is, maar ik kan het me enigszins voorstellen…
Ja zo van dan zijn wij niet de sjaak dat wij met de doorslaggevende uitslag komen
O.a. provisional ballots (als je verhuisd bent bv.), dat moet extra gecheckt worden.
Ik vraag me af of er nu bij CNN (en andere nieuwszenders) speciale slaapruimtes zijn daar of dat ze echt eerst naar huis gaan (als ze dichtbij wonen) als zo’n shift erop zit.
Dat waren de ballots die review nodig hadden, provisionals en militaire stemmen. Weet niet precies waarom die laatste 2 moeilijk zijn maar er zullen wel extra administratieve handelingen bij zitten ofzo.
Volgens het PA dashboard staan er nog 112.000 mail ballots open zie ik nu
kan iemand nog die link delen van de insta waar alle scenario’s staan van ales er bijv alleen witte mannen of poc gestemd zouden hebben? kan hem niet meer vinden
Dat vraag ik mij ook af! Zou nog een leuke toevoeging zijn een behind the scenes vlog bij cnn
Maar dat zijn er maar ‘7000’ volgens dit bericht. Dus dan zouden ze de overige wel vandaag moeten kunnen tellen? 
Maar echt volgens mij is John King er pas twee keer niet geweest? Net als ik maar ik praat normaal al verre van zo vloeiend laat staan in zijn toestand.
Dat is maar 1 county staat er.
Zou dat ‘we have a winner’ moment nog komen? Ik denk dat het nog wel weken duurt voor het echt definitief is.
Hoe laat gaat Biden spreken?
Mijn vriend is zo’n uilskuiken als snack heeft hij olijven gehaald😒
Jo die van mij B&J (nu in de aanbieding bij de appie voor 4 euro)
Medelijden!
Terugsturen dat jong!
Ja ik zou ook wel een soort tijdlijn willen zien. Enig idee van wanneer inschakelen een must is in plaats van uren staren naar het grote niets.