Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Wat gezellig!

Ik heb een wedje gemaakt met mijn man. Hij dacht namelijk dat Trump zou winnen. Zoals het er nu voor staat is de pot voor mij :money_mouth_face:

4 likes

Of je gaat nu even in bad/douche en een dutje doen.

1 like

Maar alleen al Philly heeft er nog 40.000 en dat zijn allemaal moeilijke stemmen die langer duren, kon nog dagen duren zei ze in die persconferentie net. Dus vrees dat het dan met die tight margins nog wel even duurt voor het verschil groot genoeg is om te callen

:stuck_out_tongue:

72 likes

:joy::joy::joy:

Haha ja echt fak Nevada. Ik dacht dat het daar spannend zou worden, en dat zou het ook geweest zijn als ze niet zo fakking sloom zouden zijn :joy: gewoon niet relevant meer. Biden is allang gesetteld als ze een keer met de uitslag komen.

3 likes

Hm oh dat heb ik gemist dan. Shit. Wat was er moeilijk aan?

Zou bijna denken dat dit hun tactiek is. Lekker andere Staten de shit laten oplossen en dan zelf als nobody nog even met een uitslag komen.

1 like

Geen idee hoe dreigend de situatie daar is, maar ik kan het me enigszins voorstellen…

Ja zo van dan zijn wij niet de sjaak dat wij met de doorslaggevende uitslag komen

1 like

Ik volg ook zo’n persoon die de Europese media wel doorheeft en die vindt dat we niet moeten geloven dat het beeld van Trump gecreëerd door diezelfde media zijn ware aard is. Trump heeft ook wel goede dingen gedaan!!!
Ze postte ook dat filmpje van @kali waarin Biden aan dat meisje ruikt.

2 likes

O.a. provisional ballots (als je verhuisd bent bv.), dat moet extra gecheckt worden.

1 like

Ik vraag me af of er nu bij CNN (en andere nieuwszenders) speciale slaapruimtes zijn daar of dat ze echt eerst naar huis gaan (als ze dichtbij wonen) als zo’n shift erop zit.

3 likes

Dat waren de ballots die review nodig hadden, provisionals en militaire stemmen. Weet niet precies waarom die laatste 2 moeilijk zijn maar er zullen wel extra administratieve handelingen bij zitten ofzo.

Volgens het PA dashboard staan er nog 112.000 mail ballots open zie ik nu

1 like

kan iemand nog die link delen van de insta waar alle scenario’s staan van ales er bijv alleen witte mannen of poc gestemd zouden hebben? kan hem niet meer vinden

Dat vraag ik mij ook af! Zou nog een leuke toevoeging zijn een behind the scenes vlog bij cnn

1 like

51 likes

Maar dat zijn er maar ‘7000’ volgens dit bericht. Dus dan zouden ze de overige wel vandaag moeten kunnen tellen? :thinking:

1 like

Maar echt volgens mij is John King er pas twee keer niet geweest? Net als ik maar ik praat normaal al verre van zo vloeiend laat staan in zijn toestand.

1 like

Dat is maar 1 county staat er.

1 like