Oh die heb ik ook net op maar dan de choco variant!
Ik heb het gevoel dat dit nog 12+ uur gaat duren. Had gehoopt op eindelijk weer een nachtje goed slapen als de uitslag bekend zou zijn 
Eigenlijk kan het voor m’n gevoel bijna niet meer fout gaan, maar alsnog voelt het te vroeg om daar ook daadwerkelijk in te geloven dus kan ik alsnog niet stoppen met kijken haha
Haha ja dit heb ik ook, durf ook niks anders te gaan doen/kijken voor het geval dat er dan net iets bekend wordt
Wanneer denken jullie dat de uitslag bekend is?
- binnen nu en een uur
- binnen nu en 2 uur
- binnen nu en 3 uur
- ergens vannacht
- morgen pas
- over een paar dagen pas
0 stemmers
Ik heb in middels marsmellows in mn koffie gepleurd. Muricaaa
Haha ja same here. Na Georgia zo vroeg vandaag hoopte ik dat het allemaal iets sneller duidelijk zou worden haha.
Zo jammer ook dat nergens een tijdschema is (dat ook echt gevolgd wordt) waarop staat hoe laat Biden gaat spreken etc. Krijg echt fomo van dit ad hoc gedoe haha ik wil niks missen dus moet ik de hele dag kijken
Oh ik haalde een spelfout weg en blijkbaar wist hij dan de stemmen. Sorry!
Heeft er inderdaad iemand een overzicht van wat we nog gaan krijgen? Ik ben het een beetje kwijt 
Ik las in ieder geval dat PA en Nevada nog een paar dagen nodig hebben. Misschien is het verschil dan wel groot genoeg met de stemmen die al geteld zijn in het te callen, mja wanneer weten ze dat? 
En hoe zit het met Georgia en Arizona?
Edit: ik zie dat niemand het echt weet en dat het gewoon super onduidelijk is 

ik dacht dus altijd dat scranton een zelf verzonnen stadje was.
Ik begin vergroeid te raken aan de bank
Nee joh echt 130.000 nog in Pennsylvania helaas
Uit The Office?
Ik hoop rond middernacht!
Any moment, volgens CNN. Dus morgen ergens
.
haha oh wow echt zoveel? Ik heb de 1 gemist dan denk ik
Ja 1% is al iets van 35.000
maar penny geeft wel gas en je hoeft niet alles te tellen om ‘m te callen.
Ongeveer 300.000! (In tegenstelling tot 3.000 in Nevada ofzo 

kan t niet laten.) Dus ze zijn echt heel goed bezig, dus heb hoop dat ze er nog maar 60.000 moeten en dat kan volgens die pace in 4 uur. Vandaar m’n hoop op een Penny call middernacht!
Totaal niet corona proof maar geweldig deze mensen https://twitter.com/rexchapman/status/1324767518322556929?s=21
Als Penn gecalled can worden maakt het ook niet meer uit hoelang Nevada er nog over doet. Let’s go!