Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Nou ik moet dus net vandaag werken (slaapdienst) na een hele werkweek vrij. Lekker op hete kolen en mag over een uur naar bed :wink: Hoe laat gaat biden het volk toespreken?

@Ovenschaal zoals ik het mee krijg is Pennsylvania genoeg voor biden, en Nevada en Arizona samen ook inderdaad. Alledrie zou helemaal mooi zijn, of allevier met Georgia erbij. Maar het is al een enorme statement dat Georgia blauw is geweest ook al zou het niet vastgehouden kunnen worden door Biden

1 like

Klopt, maar zou wel leuke fuck you naar Trump zijn. Plus Trump kan niet aan 270 komen zonder Georgia

1 like

Rond 2.00 Nederlandse tijd volgens de NOS.

1 like

Volgens CNN komt dat verschil doordat zij hun cijfers (1603) direct van de counties krijgen en dat de state zelf (die 1585) die nog aan het optellen is en dus een beetje achterloopt, die komen vanzelf ook op 1603 uit. Beetje vaag verhaal maar volgens CNN is Trump dus niet dat minibeetje ingelopen

3 likes

Sorry hoor, maar het wordt met de minuut ingewikkelder allemaal.
Al die verschillende klote ballots :angry:

3 likes

Ik wist niet dat Pennsylvania de 5e grootste staat was van de VS

Ik vind die discussies aan die desk zo veel leuker dan updates die amper updates zijn en beelden van mensen die stemmen tellen haha

Kom bij mij logeren

1 like

Fuck Arizona weer kleiner verschil

Mooi, dan ga ik met m’n pringles in alle rust kijken.
Is het erg dat ik jullie op het forum betrouwbaarder vind dan het Nederlandse nieuws mbt deze verkiezingen. Heb het hier enorm naar m’n zin met jullie.

8 likes

Deze avond en nacht nog sushi en chocoladesoesjes, stoelzitten en ben nog niks aangekomen deze 3 dagen. :laughing:

2 likes

Hahah ja ik check enkele internationale nieuwssites en dit. Nog geen Nederlandse nieuwsbron bekeken :stuck_out_tongue:

1 like

Hoe interessant ik het allemaal ook vind, ik lever mijn slaap er niet voor in. Maar als ik 's nachts wakker schrik check ik wel even snel het NOS blog om te zien of er al een winnaar.
Maar het is hier ook wel heel gezellig. En ik hoef mijn man er niet mee lastig te vallen, die snapt mijn fascinatie niet helemaal.

Wat zou ik nu toch graag een vlieg op de muur van de Oval Office willen zijn…

8 likes

Ik kijk nooit vrijwillig foto’s van trump. Kwam net een foto tegen op CNN app. Echt niet best dat oranje in close up, heb ff ingezoomd. Snap niet dat zijn familie niet zegt, doe maar ff niet die spraytan

4 likes

Wat is dit voor een debiel? Die man op rechts??? ā€˜Messaging component’ Nee, gewoon vieze gore leugens

Omdat Trump deze vrij zeker wint en Biden de staat niet perse nodig heeft volgens mij. Zelfde als Alaska.

1 like

Ja pff hoe krijg je het allemaal je bek uit.
Maar dat denk ik eigenlijk bij vrijwel elke conservative die ik hoor praten

Echt een schlemiel

1 like

Alle olijven zijn vies.

2 likes