Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik vind die discussies aan die desk zo veel leuker dan updates die amper updates zijn en beelden van mensen die stemmen tellen haha

Kom bij mij logeren

1 like

Fuck Arizona weer kleiner verschil

Mooi, dan ga ik met m’n pringles in alle rust kijken.
Is het erg dat ik jullie op het forum betrouwbaarder vind dan het Nederlandse nieuws mbt deze verkiezingen. Heb het hier enorm naar m’n zin met jullie.

8 likes

Deze avond en nacht nog sushi en chocoladesoesjes, stoelzitten en ben nog niks aangekomen deze 3 dagen. :laughing:

2 likes

Hahah ja ik check enkele internationale nieuwssites en dit. Nog geen Nederlandse nieuwsbron bekeken :stuck_out_tongue:

1 like

Hoe interessant ik het allemaal ook vind, ik lever mijn slaap er niet voor in. Maar als ik 's nachts wakker schrik check ik wel even snel het NOS blog om te zien of er al een winnaar.
Maar het is hier ook wel heel gezellig. En ik hoef mijn man er niet mee lastig te vallen, die snapt mijn fascinatie niet helemaal.

Wat zou ik nu toch graag een vlieg op de muur van de Oval Office willen zijn…

8 likes

Ik kijk nooit vrijwillig foto’s van trump. Kwam net een foto tegen op CNN app. Echt niet best dat oranje in close up, heb ff ingezoomd. Snap niet dat zijn familie niet zegt, doe maar ff niet die spraytan

4 likes

Wat is dit voor een debiel? Die man op rechts??? ‘Messaging component’ Nee, gewoon vieze gore leugens

Omdat Trump deze vrij zeker wint en Biden de staat niet perse nodig heeft volgens mij. Zelfde als Alaska.

1 like

Ja pff hoe krijg je het allemaal je bek uit.
Maar dat denk ik eigenlijk bij vrijwel elke conservative die ik hoor praten

Echt een schlemiel

1 like

Alle olijven zijn vies.

2 likes

Omdat het geen battleground is.
Trump MOET , biden mag.

Het is gewoon niet echt relevant nu.

• edit: Wat nightlife zegt dus :sweat_smile:
1 like

Ook alsof republikeinen+ trump na een uitspraak zeggen van ooh oke ja dan was het wel eerlijk en hebben we verloren. Gefeliciteerd Joe! Nee dan deugen de rechters zeker weer niet etc.

Trouwens over North Carolina:

Er gaat nu niks gebeuren omdat alles wat ze op Election Day hadden geteld is. Op 12 november gaan ze alles tellen dat op tijd is gestempeld en is binnengekomen.

Het is onduidelijk hoeveel ballots dat zijn, want er zijn 117.000 mail ballots aangevraagd door kiezers, maar het is onduidelijk hoeveel mensen ook hebben ingestuurd, dat weten we pas op 12 november.

Daarnaast zijn er mogelijk tot ongeveer 40.000 provisional ballets die open staan, dat zijn ballots van mensen die op de verkeerde plaats hebben gestemd, geen id hadden, een mail in ballot hadden aangevraagd en niet ontvangen etc. Dus die moeten eerst gecheckt worden op validiteit.

In totaal kunnen er dus nog 157.000 ballots openstaan, maar het kunnen er ook veel minder zijn als mensen wel mail-in aanvragen hebben gedaan maar niet hebben ingestuurd.

Trump staat nu 76.700 stemmen voor, wat zou betekenen dat Biden de rest zou moeten winnen met een 70-75%, afhankelijk van hoeveel ballots er nog open zouden staan.
Normaal stemmen er weinig mensen per mail in NC, en de ballots staan open in blauwe counties (+26,+36 Biden) en de mail in voters zijn normaal meer democratisch.

Maar de kans is toch klein, omdat het Wss minder ballots betreft (en dan moet Biden dus een nog hoger percentage halen) en de provicial ballots neigen vaak Republikeins (want uitgebracht op Election Day). Dus de kans is vrij klein dat N.C. nog swingt, maar het kán.

De senaatsrace is ook nog niet gecalled, maar de Democraat staat nog verder achter dan Biden op Trump, dus die kan is echt miniem.

11 likes

Klopt dit??

1 like

Lijkt me wel duidelijk dat er voorlopig niets gecalled wordt, toch?
Ik wil zeg maar een keer gaan slapen :sweat_smile:

1 like

Jawel!

Maargoed liggen niet voor T oprapen helaasch

Anyway, het verschil in Arizona nu is te duiden:

2 likes