Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Geen woorden voor.

Hebben al betaald, indirect door belasting te betalen waar the don dat niet deed. Betaal je eigen temper tantrum

Weet je ook hoe het in huize trump het er aan toe gaat. Een en al emotionele manipulatie

3 likes

Ben niet boos hoor :sweat_smile:
Vraag me oprecht af waarom zoiets gigantisch belangrijks gepost wordt zonder enige bron. Een dictator stapt niet zomaar op.
Dus dat roept vragen op, toch?
That’s all.

Pfff nog een uur voor weer een update. Ik ga nu echt even een een uur slapen

Over dictators gesproken…
Niet te filmen dit.

Echt respect voor degenen die al dagen doorhalen. Ik hou het overdag bij maar trek dat niet hoor!

1 like

Keek ff niet naar CNN. Maar zolang alles volgens de regels (op tijd verstuurd, op tijd binnen) is gegaan, komt het nieteens bij de Supreme Court.

Het is kennelijk al 2x bij de supreme court van Pennsylvania geweest en toen beide keren gezegd: nee doei. Dus het kan er toch terecht komen? Daar is die debiel geld voor aan het inzamelen, o.a.

Ja, maar toch niet geaccepteerd als ā€œzaakā€
Bedoel meer, heb je wel onderbouwingen voor nodig.

Ik check uit, lieve mensen. Moet om half 5 weer op.

Fijne nacht voor de doorhalers!

1 like

Ik snap iets niet. Ze zijn in Nevada nu mensen aan het bellen dat ze hun stem moeten fixen door hun id te laten zien. Dat zou betekenen dat er een koppeling kan worden gemaakt van persoon naar stemformulier. Stemmen in Vs dus niet anoniem??

1 like

Volgens mij zitten de stemmen in 2 enveloppen, eerst in een blanco en dan in 1 met identificatie? Het probleem ligt dan bij de buitenste envelop.

1 like

Dit is een grap toch? Not sure if serious… but this can’t be serious :laughing:

Die verkiezingsdutjes zijn wel de discodutjes van 2020 hĆØ

11 likes

https://twitter.com/trumpemail?s=21

Hier staan ze allemaal maar heel veel journalisten hebben ze ook

1 like

Niet verifiƫren maar sommige stemmen zijn niet goed doorgekomen/onduidelijk/om welke reden dan ook niet geldig en dan moet je dus terug. Het is niet dat elke stemmer zijn stem moet verifiƫren.
Ik kijk nu niet maar ik neem aan dat je het over dat ā€˜curing the votes’ hebt.

Oh! John :crown: is er weer… Ik ben wakker… :ok_hand:

2 likes

still going strong

2 likes

Ik ben nog niet moe. :grimacing:

2 likes

:raising_hand_woman:

2 likes