Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bizar ja!!

Ik zou zeker 10 euro betalen voor een live stream op trump

42 likes

Ik ook :rofl:. Echt heerlijk. Dat team trump ook elk strohalmpje aanpakt echt jeetje…

1 like

Ik ook! €20 zelfs :joy:

2 likes

Hoewel Trumps paniek mij wel energie geeft, ga ik denk ik toch een powernap proberen haha. Is me nog nooit gelukt though

Ik bied 30€!

2 likes

Dit ging vanochtend vroeg ook al rond en meerdere mensen vroegen naar een artikel maar dat is er nog steeds niet?

1 like

Er is een vaag artikel op NewYorkPost maar schijnt niet heel betrouwbaar te zijn…

Nee ik ging na mijn post hier bronnen zoeken en kwam toen op niks uit haha.

Lees net ook dit:

“ But on Friday morning, Kremlin spokesman and deputy chief of staff Dmitry Peskov insisted Putin was in ‘excellent health’ and dismissed the claims as ‘complete nonsense’.

Asked if Putin was planning to step down in the near future as Solovei had suggested, Peskov said ‘no’ adding: ‘Everything is fine with the President.’”

Niet dat de Russen super betrouwbaar zijn als bron maar ja :joy:.

Edit: ik vond het al een opvallende uitspraak omdat ik juist had gelezen een paar maanden geleden dat hij bezig is om president for life te worden via een aanpassing in het Russische systeem.

1 like

Donald TantrumP😂

Flip Flop Fliep Flap

1 like

Het is dus geen nieuwsfeit🤷🏼‍♀️ het is gelul in de ruimte.

1 like

Ben benieuwd hoe lang deze any minute gaat duren

1 like

Zeker nu de bioscopen dicht zijn. Home entertainment priceless.

1 like

Inmiddels stuurt de Trump campagne z’n supporters deze mail :weary::joy:

25 likes

Heb het woord ‘nieuwsfeit’ al aangepast in mijn post hoor. Het is niet alsof ik bewust fake news wil verspreiden in dit topic en jullie indoctrineren ofzo. Tjonge.

1 like

Het gaat echt niet best met mn huid, denk dat dat hiermee (slecht eten drinken en slapen) er mee te maken geeft.
En hoe lang gaat deze “any minute” duren?

Lekker een schuldgevoel aanpraten. :cry:

Wow wtf :scream::flushed:

Wtf?!?!? Is dit wel echt, zo slecht dat geloof je toch niet

Zou de supreme court ooit zeggen: ja ok we gaan die stemmen niet meer meetellen (waar ze het nu in Pennsylvania over hebben). Dat kan toch niet? Mensen hebben hun wijze van stemmen toch op de wetten en regels van toen afgestemd?