Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Echt? Welk, krakende stemmen of flinke woede uitbarsting? Ik hoor steeds alleen dikke shade, maar wel correct verwoord.

1 like

Straks lekker domino’s en bier en door

1 like

Hoe lang denk jij dat het nog gaat duren?

• 0-12 uur
  • Zaterdag
  • Zondag
  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Langer dan een week

0 stemmers

Ik vond vannacht de “it’s a … SAD night” na Trump zn speech zo grappig :joy:

6 likes

echt he. ik heb vorig jaar een keer 10u geslapen in drie nachten (oke in combinatie met alcohol) en toen zag ik ze echt vliegen op een gegeven moment dus vind dit echt heel knap!

2 likes

Nou ik had vannacht 3 uur geslapen en schrok vanmorgen al toen ik in de spiegel keek. :joy:

Wie weet zitten zij wel allemaal aan de speed of coke ofzo, zou wat zijn haha.

1 like

Was obese turtle vanacht of was dat alweer dagen geleden?

Wat is tijd?
Is er nog een wereld buiten de CNN studio?

11 likes

zou met niet eens verbazen wist je dat :joy: of hoe heet die ene drug ook alweer, die super Ritalin

Hahah oeps, niks van meegekregen tbh (maar zegt meer over mijn slaap gebrek denk ik).

Na trump zn speech vond ik ze nog best ‘net’ uitte na dat debacle, wel zichtbaar hun onvrede aan t onderdrukken. Flinke zelfbeheersing, die ik ze na zo weinig slaap niet na doe. Maargoed, nogmaals inmiddels verliefd op het halve team en fan. Haha ben nogal biased. :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja was vannacht volgens mij!

Ik ga maar is slapen heb geen drank om mij wakker en vrolijk te houden. :frowning:

2 likes

Net na Trump zn speech vond ik ze ook nog netjes, maar naarmate de dag vorderde merkte je steeds meer dat ze echt anti Trump zijn

Ik denk dat iedere staat die op het randje ligt hertelt gaat worden en we dus al snel vrij zeker gaan zijn van de winnaar, maar dat het officieel nog wel wat langer kan duren.

3 likes

Ik ben wel echt heeeeelemaal klaar met die reclames

Niet Jon Snow, maar (John) King of the Magic Wall. Kan zo Game of Thrones in.

4 likes

Waar is Cuomo eigenlijk? Voor mn gevoel heb ik m al lang niet gezien

Bye suckers xxxx

4 likes

Dutje aan het doen waarschijnlijk

1 like

Daar speelt Cooper al in!
https://www.instagram.com/p/BwLPDDMnt0U/?igshid=16wwepmefnxj4

3 likes

@Zemraluani wat denk jij: kunnen we nog gewoon gaan slapen zonder dat we vanalles missen? wil eigenlijk naar bed maar zit als een zombie aan cnn gekluisterd omdat ik niks wil missen