Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Voor mn gevoel zag ik m gisteren laatst, maar vanmiddag zal logischer zijn

Die zei vannacht na Trump z’n speech it’s a sad night dus denk dat hij straks komt

1 like

ik zag hem vanmorgen rond 7u (NL tijd) nog!

1 like

Cuomo doet de night shifts volgens mij. Als ik wakker word is Cuomo er met Phil Mattingly (rond 9.00 NLe tijd, dus daar 3.00)

3 likes

Deze trump tweets ook. Ik zie hem ook helemaal in zn Oval Office zoeken in het bureau waar die ballots nu ineens heen gaan. Not here, not here, they must have MIRACULOUSLY dissapeared!!!

2 likes

Ik denk dat Trump zichzelf echt vastketent aan z’n oval Office en er dan zo’n speciaal politie team moet komen om hem daar uit te tillen

6 likes

Ik wil dit graag live op tv zien. Daar sluit ik wel CNN go voor af

4 likes

Nice :scream::smile: Nog een extra reden om Anderson awesome te vinden.

Ik heb echt geen idee

Op dit tempo lijkt hef nog wel een dag te duren, heb het idee dat er 1000 stemmen per uur geteld worden in PA dus dan kan het nog wel 80 uur duren.

1 like

Over twee uur grote dropoff in Arizona.
Als ze dan verschil hebben kunnen ze callen, wellicht.

Als Nevada dan ook ver genoeg is, zou Biden er zijn zonder Penn.

3 likes

Omg Leeuw nou kan ik nooit meer slapen natuurlijk

3 likes

thanks voor je update leeuw. ik ga mijn wijn atten en dan even een pitje maken. hoe laat precies komt in AZ de drop-out? dan zet ik ff een wekker

1 like

Hoe kunnen ze op CNN nou zo fris en fruitig uitzien? Ik ben net thuis na mn IC dienst en ik zie er niet uit! :thinking:

5 likes

Ik ga ook even slapen. Ik moet morgen werken :slightly_frowning_face:.

1 like

Ik wil meer white house updates

3 uur

1 like

merci beaucoup. ik skip de speech van biden even en ga dan voor de dropout om 3u denk ik

1 like

zo ik dacht ik drink nog even snel een glas wijn maar eindstand lees ik dit met één oog dicht? ben gewoon dronken man. ellendig

6 likes

Powernap en dan om half 4 met ons de overwinning vieren :partying_face:

4 likes

PRECIES

1 like