Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Die Santorum doet me denken aan een acteur en nu denk ik steeds dat hij gewoon een typetje is en kan ik hem niet serieus nemen

1 like

Ik heb vanavond even een dutje gedaan terwijl mijn vriend aan het gamen was, zodat hij me wakker kon maken als er iets gebeurde. Hij is net naar bed gegaan en ik ben weer wakker en bijgelezen nu.

Inmiddels ziet het lijstje er zo uit:

Georgia: +4022 (verschil van + 2436 sinds begin vd avond)
Pennsylvania: +19584 (verschil van + 12 782 sinds begin vd avond)
Nevada: +22657 (verschil van + 11 219 sinds begin vd avond)
Arizona: +38455 (verschil van - 5324 sinds begin vd avond)

5 likes

Ik vind hem zo irritant haha. Hele tijd ‘let me finish’, maar wel continu andere onderbreken. Zijn stem doet me ook teveel denken aan mensen die zichzelf heel slim vinden en beter dan de rest, maar dat is misschien persoonlijk :sweat_smile:

2 likes

“Election night in America”, ze kunnen het beter election week noemen.

6 likes

Elke keer als ze mail votes zeggen, dan versta ik male en denk ik huh mannelijke stemmen? Echt zo irritant en dat duurt al 4 dagen :tired_face:

7 likes

Ben ik de enige die steeds vindt dat deze vrouw net zo klinkt als Sarah Huckabee Sanders? Waar komt dit accent vandaan?

Is het al 3 uur?

1 like
2 likes

de speech van biden is uitgesteld naar 4.00 NLse tijd!!! ik hooop zo omdat omdat om 3.00 duidelijk wordt dat er gecalled wordt en dat dit de overwinningsspeech wordt :heart:

plaatste dit per ongeluk in het stel je persoonlijke vraag topic haha

4 likes

Ben net in slaap gevallen op de bank met een glas wijn in m’n hand, schrok wakker toen het glas kapot viel op de vloer.

Scherven brengen geluk toch?

7 likes

JA!!! anders gooi je nog even een glas kapot

2 likes

zag net de headline op cnn “the world waits”
kippenvel. wil dat het wachten eindelijk beloond wordt

2 likes

People in Holland DYING of sleep deprivation

23 likes

John King zal waarschijnlijk zeggen stel je niet aan ik heb sinds dinsdag maar 6,5 uur geslapen!!!

6 likes

26 likes

oke unglaublich out, tot over een uurtje ongeveer!

1 like

Waarom ben ik nog steeds wakker :joy:

1 like

vraag ik me ook af hahaha

1 like

Heb je er wel zo’n Grieks dansje bij gedaan?

Tbf, ik ben niet speciaal wakker gebleven want ben druk aan het tekenen maar CNN staat al 2 dagen aan hier…

2 likes