Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Is het al 3 uur?

1 like
2 likes

de speech van biden is uitgesteld naar 4.00 NLse tijd!!! ik hooop zo omdat omdat om 3.00 duidelijk wordt dat er gecalled wordt en dat dit de overwinningsspeech wordt :heart:

plaatste dit per ongeluk in het stel je persoonlijke vraag topic haha

4 likes

Ben net in slaap gevallen op de bank met een glas wijn in m’n hand, schrok wakker toen het glas kapot viel op de vloer.

Scherven brengen geluk toch?

7 likes

JA!!! anders gooi je nog even een glas kapot

2 likes

zag net de headline op cnn “the world waits”
kippenvel. wil dat het wachten eindelijk beloond wordt

2 likes

People in Holland DYING of sleep deprivation

23 likes

John King zal waarschijnlijk zeggen stel je niet aan ik heb sinds dinsdag maar 6,5 uur geslapen!!!

6 likes

26 likes

oke unglaublich out, tot over een uurtje ongeveer!

1 like

Waarom ben ik nog steeds wakker :joy:

1 like

vraag ik me ook af hahaha

1 like

Heb je er wel zo’n Grieks dansje bij gedaan?

Tbf, ik ben niet speciaal wakker gebleven want ben druk aan het tekenen maar CNN staat al 2 dagen aan hier

2 likes

huh nee ik maak een fout? als AZ om drie uur gaat callen kan ik helemaal geen uur meer slapen hahaha. zo dom

1 like

Je kan AZ skippen, uur slapen en om 4 uur Joe’s speech meepakken

2 likes

Maarrr trouwens. Als alleen AZ om 3 uur callt, dan kan Biden toch niet om 4 uur al zn overwinningsspeech houden? Of zal er ergens daartussenin nog een andere staat gecalled worden?

2 likes

Dit topic is midden in de nacht echt heel fijn leesvoer haha. Ik ga het meelezen nog missen morgen. (Please laat het dan allemaal voorbij zijn :crazy_face:)

4 likes

PA nu +21705 voor Biden

5 likes

Beter schieten ze op, ogen vallen dicht. Heb maagzuur van de wijn. Luister nu cnn via radio op mijn telefoon zodat ik ook dit topic erbij kan volgen. Kan geen ziggo go en forum tegelijk open hebben

2 likes