Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

En als je het dan eindelijk echt zat bent en gaat slapen hoor je ineens “key race alert!!!”

1 like

WAT IS DEZE

1 like

Ondanks de deceptie van net toch maar de uurlijkse update zodat ik ook nog wat nuttigs inbreng:

Georgia: + 4289 (verschil van + 267 sinds anderhalf uur geleden)
Pennysylvania: + 21 705 (verschil van + 2121 sinds anderhalf uur geleden)
Nevada: + 22 657 (geen update)
Arizona: + 29861 (verschil van - 8594 sinds anderhalf uur geleden)

6 likes

Georgia is weer toegenomen!

Huh heb jij geninjaedit of ben ik scheel

1 like

Ja zag het! Had het net aangepast :partying_face:

Kwam tegelijk met jouw snelle reactie haha

1 like

Lol ik dacht ik word gek

Zou Best kunnen namelijk

Als je het verschil zo snel opmerkt gaat het nog best goed na zulke lange dagen. Maar we zijn beiden niet zo scherp als John King denk ik haha

1 like

omg pennsylvania komt met nieuwe cijfers!!!

1 like

JA HALLO, IK LIG NET EINDELIJK IN BED :sob:

3 likes

Biden loopt uit naar 27.130!

1 like

Hoe hoog moet ie voor CNN eindelijk zegt genoeg

Ja, military votes en een deel mail-in votes. Daarvan waren er zo’n 7300 voor Biden en 1875 voor Trump als ik het goed onthouden heb

1 like

193.231

1 like

Ze hadden het net over nog 35.000+ verwachte stemmen, dus ze zullen iig wel over de 30.000 verschil willen zitten gok ik?

edit: oh nee, en ook nog 100.000 provisional ballots? Als ik John King goed begrijp?

1 like

Jezus, ik keek op de klok van mn laptop en schrok me de tering van de tijd, maar blijkbaar deed mijn laptop nog even niet aan wintertijd. Dus het is gelukkig nog vroeg.

1 like

Vroeg

Girl het is kwart voor 4

:sob:

9 likes

Hoe kan het dat die percentages niet omhoog lijken te gaan. Voor mijn gevoel hangt elke staat mega lang op 95 procent

2 likes

Ja als je dus denkt dat het kwart voor 5 is valt het heel erg mee

1 like

ik wil zo graag slapen, maar voelt te spannend

Denk dat dat komt doordat er nu steeds kleinere batches bekend worden gemaakt. Er zijn al bijna 7 miljoen stemmen uitgebracht in PA en nu updaten ze met 9000, dat zet procentueel gezien weinig zoden aan de dijk natuurlijk