Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik ga ome Biden nog horen praten en dan slapen

Ik steek de hele buurt in de fik als Biden tijdens mn slaap geproject wordt tot winnaar FYI

7 likes

Hmm ja voelt gewoon gek dat 9000 stemmen tellen dan zo langzaam gaat, maar misschien zit ik gewoon te lang al achter de tv

Same.

En ik ga er maar vast vanuit dat dat gaat gebeuren :upside_down_face:

1 like

oke ik doe ff de oogjes dicht (nu echt) en dan om 5.00 een wekker? is dat wat

1 like

Dan zou ik ff kwartiertje wachten op de speech en dan daarna paar uur slapen.

1 like

ja toch? hmmm

Maar dit zijn stemmen van de militairen, mensen overseas en mail-in ballots die dinsdag gepost zijn maar nu pas binnenkomen. En stemmen waar iets mis mee was en dat mensen nog zijn komen legitimeren zodat ze meegeteld mogen worden, het zijn simpelweg geen grote hoeveelheden die tegelijk binnenkomen zoals de poststemmen op de verkiezingsdag zelf, of de voortijdsstemmen die je al klaar had liggen of de mensen die in person komen stemmen op de verkiezingsdag.

Maar het duurt hoe dan ook lang hoor haha, maar alle protocollen moeten natuurlijk gewoon gevolgd worden en je kunt ook niet alvast stemmen tellen die je nog niet binnen hebt.

1 like

Ja ik ga dat doen

Hoor net dat er nog 100.000 mogelijk Republiekense ballots zijn in PA plus nog die 60.000 mail in

Dat gaat nog uren duren joh.
Arizona wil pas morhen weer ballotdump doen
Georgia is nog te close
In Nevada zijn ze…dood?

8 likes

In Nevada staan ze nog allemaal in de rij.

2 likes

ben nog wakker! beter komt die ouwe snel met z’n speech

3 likes

Nevada doet gewoon niet meer mee of zo. Of die zitten ook gewoon CNN te kijken

6 likes

gaat hij überhaupt nog speechen of hoe zit dat?

Vraag ik me ook af, die banner met Coming soon is nu ook weer weg en we zijn ook al een poosje niet overgeschakeld naar de reporter in Wilmington :thinking:

1 like

precies… SJAAK AFHAAK

Nou schiet toch eens op man

1 like

Nu staat er weer ā€œBiden to speek soon in Wilmington, Delawareā€ dus misschien zit het er toch aan te komen. Maar eerst reclame natuurlijk

1 like

Ik snap echt niet hoe Nevada niet gecalled is.

ik kan niet meer. ben zo moe dat ik gewoon moet slapen. deze speech wordt toch niks nieuws dus ik doe 'm eruit

3 likes

Ga lekker je bed in dan! Slaap lekker! :heart:

ik lig al! slaaplekker en tot morgen :heart:

1 like