Ik ben even naar buiten geweest en kan het iedereen aanraden! Ik heb namelijk donuts, mijn bol pakketjes, extra wijn en ga nu zonder schuld gevoel weer voor de tv zitten 
Ik zie trouwens die foto en eerste gedachte is âOMG BREAKING NEWSSS?!?!!!â
Even vergeten dat CNN al sinds dinsdag die term bijna onafgebroken in beeld heeft staan
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat die geflipte cheeto vier jaar lang één van de machtigste posities ter wereld heeft gehad. Misschien blijkt dit uiteindelijk allemaal een uit de hand gelopen aflevering van bananasplit te zijn ofzo.
Sinds die typo hier lees ik dus steeds Magic Wand ipv wall, werd wel ff een spannend cnn uitje
Haha ja die geven ze serieus! Op hun hoofdkantoor in Atlanta, Georgia. Ben ik geweest en vond het echt indrukwekkend en leuk!
KIJK NAAR PUNT 5 YEAAAH
Omggggggggg ik wil!!
Als hij je na 4 dagen CNN nog leuk vind, zou ik met 'm trouwen 
Hij zit naast me mee te kijken ook al heeft hij er zelf niks mee, doet ie voor mij 

Ik vind dat media al jaren stelselmatig de term breaking misbruiken. Neen, het is géén âbrekend nieuwsâ dat een random old dude voor de 19e keer meedoet aan een formule 1 wedstrijd.
Ik wil zooooo graag hét moment meemaken. Ik heb er zelfs al over geschreven in mijn bullet journal. Voor mijn kleinkinderen. Of wie mijn dagboek dan ook vindt over 250 jaar.
Dit is echt dé vraag van 2020
Nee, very soon 
Ik verdenk Liesbeth Rasker er trouwens van ook op dit forum te zitten hehe, ze is de doelgroep en haar tweets komen iets te veel overeen met de staat van zijn in dit topic
Liesbeth tweet een â
â als je dit leest!!!
Lol, CNN: ââŠwhile you were sleepingâ
Tegen wie heeft hij het? 
Maar Hoelaat denken jullie ONGEVEER?
Moet ik denken aan de namiddag of juist na 18:00
Kan iemand een beeeeeeetje een inschatting maken of is het echt one big verrassing
Als er straks nog een update komt, en zo rond 18:00u onze tijd, dan kunnen ze het toch callen voor middernacht lijkt mij? Ligt er natuurlijk aan hoeveel ze tellen in PEN, maar je komt toch echt op een punt dat trump er gewoon niet meer overheen kan.
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk.
Het werden geen kleffe donuts want lange wachtrijen, dus maar verse muffins gehaald.