Als je googelt op “what year is it” geeft Google je wel het antwoord trouwens, erg vriendelijk
Mijn vriend zegt al dat ik over 4 jaar bij Jinek zit als Amerika deskundige
hij vindt het maar grappig dat ik al 4 dagen aan de buis gekluisterd zit 
Kunnen we niet een CNN Bingo maken?
Welcome to the dark side
Krijg ik een welkomstcadeau?
Ik ben even naar buiten geweest en kan het iedereen aanraden! Ik heb namelijk donuts, mijn bol pakketjes, extra wijn en ga nu zonder schuld gevoel weer voor de tv zitten 
Ik zie trouwens die foto en eerste gedachte is ‘OMG BREAKING NEWSSS?!?!!!’
Even vergeten dat CNN al sinds dinsdag die term bijna onafgebroken in beeld heeft staan
Ik kan nog steeds niet echt geloven dat die geflipte cheeto vier jaar lang één van de machtigste posities ter wereld heeft gehad. Misschien blijkt dit uiteindelijk allemaal een uit de hand gelopen aflevering van bananasplit te zijn ofzo.
Sinds die typo hier lees ik dus steeds Magic Wand ipv wall, werd wel ff een spannend cnn uitje
Haha ja die geven ze serieus! Op hun hoofdkantoor in Atlanta, Georgia. Ben ik geweest en vond het echt indrukwekkend en leuk!
KIJK NAAR PUNT 5 YEAAAH
Omggggggggg ik wil!!
Als hij je na 4 dagen CNN nog leuk vind, zou ik met 'm trouwen 
Hij zit naast me mee te kijken ook al heeft hij er zelf niks mee, doet ie voor mij 

Ik vind dat media al jaren stelselmatig de term breaking misbruiken. Neen, het is géén “brekend nieuws” dat een random old dude voor de 19e keer meedoet aan een formule 1 wedstrijd.
Ik wil zooooo graag hét moment meemaken. Ik heb er zelfs al over geschreven in mijn bullet journal. Voor mijn kleinkinderen. Of wie mijn dagboek dan ook vindt over 250 jaar.
Dit is echt dé vraag van 2020