Oh kan best!
Ik onthoud Missouri en Minnesota altijd door Modern Family en How I Met Your Mother. Easy 
Hahahaha I agree on that
Jessses ben drie uur wezen wandelen, met het idee dat ik IEDER moment een push bericht kon krijgen
Maar neeeeeeeee
Man man man man
Wanneer gaan jullie het aan de buis gekluisterd zitten opgeven??
ik ken milwaukee van making a murderer haha. arme steven avery die nog altijd in de gevangenis zit 
Veel drinken, veel naar de wc 
Ik heb de afgelopen dagen niet echt CNN kunnen kijken door werk/tentamens/gisteren de hele dag in het bos geweest. Heb mezelf op de hoogte gehouden met dit topic, Twitter en liveblogs. Ben vandaag en morgen wel de hele dag thuis en heb niet echt wat te doen… ga ik de de tv aanzetten en toetreden tot jullie geheime sekte of is er dan echt no way back? 
Het is net Hotel California. Je kan wel inchecken, maar nooit meer outchecken.
Ik probeer vandaag een beetje af te kicken van CNN. In principe wil ik de tv weer aanzetten rond het avondeten voor de updates
Jaa doe!! Het is veel herhaling en reclame en wachten maar het is ook interessant, historisch en gezellig 
Eenmaal in CNN beland je in een soort Las Vegas waar je niet weet of het dacht of nacht is en waar je maar door wilt blijven gaan
Het is een toxic vriendengroep inmiddels 
Geven ze bij CNN ook tours? Zoals de Universal Studios😂 Ik wil een tour door de studio en op de photo met Phil en John!!!
Is John King nogsteeds wakker?? Of is dat Anderson Cooper? Is het dag? Nacht? Dinsdag? Heb ik al gegeten? Waar ben ik? Wie ben ik?!
O, dat lijkt me wel een gezellig Forum uitje.
Jaaaa moeten we even plannen post Corona.
De 400 verschillende manieren die cnn gebruikt om aan te geven hoe close het is worden hier in huis al gebruikt door mijn vriend om te beschrijven hoe close ik ben met het doen van de afwas van de afgelopen dagen 
Sign me up. Ik wil zo graag even aan die magic wall zitten