Tis al laat voor m. Als is hij wel weer lekker anekdotisch aan t ratelen.
Hij zaait dus twijfel over races die nog niet beslist zijn.
Hij zei aan het begin iets van : we wilden het al eerder gaan vieren maar dat mocht niet? Ofzoiets⊠Wat bedoelde hij?
Jezus al die mensen daar zonder mondkapje
Omdat de Staten nog niet gecalled zijn, want de stemmen zijn nog niet geteld, maar trump staat virtueel voor.
Het zou me niks verbazen als deze verkiezingen een superspread event wordt. Ik zie alleen maar heel veel mensen bij elkaar die maar matig hun mondkapjes dragen.
Ja dat zei ik net ook. Sowieso het stemmen maar ook de demonstraties en de âfeestjesâ.
Haha wat een eikel ook he, hij is de fucking gene die zei dat hij een nederlaag eventueel niet zou accepteren
Jup there it is
Fraude
âWe did winâ
Jezus ik ben echt heel benieuwd wat er gaat gebeuren vandaag na deze speech, schijt in mijn broek
Hij gaat naar the supreme court om te vragen het tellen van de stemmen te stoppen?
fuck ik moet nu beginnen met werken, zit stiekem met een oortje in achter mn laptop maar denk dat ik t moet gaan skippen vanaf nu
Wtfucking fuck, dit is echt heftig hoor, sorry voor zoveel posts. Echt historisch dit, een president die gewoon gaat zeggen dat ze moeten stoppen met stemmen tellen
Hahaha Pence: âWe will make America great again, again.â
Goh was het de eerste 4 jaar niet gelukt dan?
Zo de verslaggever van RTL is furieus
De VS, die zoveel oorlogen start onder het mom van democratie brengen, maar waar de huidige en mogelijk toekomstige president gaat vertellen dat het democratische proces fraude is.
Zo gehoopt dat het dit keer niet trump zou worden, kan wel janken.
Ondanks wat hij net gezegd heeft, is hij (nog) niet herkozen.
Er zijn nog miljoenen stemmen die geteld moeten worden.
Sorry dubbelpost, maar het verbaast me eigenlijk dat er nu nog geen postkantoren/stemlokalen in brand worden gestoken. Laten we hopen dat dag zo blijft nu.
Wat triest, ik krijg echt dictatorvibes van hoe hij het democratische proces ondermijnt
Er waren helaas vooraf al wat stembussen opgeblazen/in brand gestoken. Dus je hoop is iets te laat.