Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Wanneer word het eigenlijk bekent wie dr heedt gewonnen. Duurt nog wel even toch.

Pennsylvania mag toch nog alle poststemmen die tot 3 dagen later aankomen meetellen? Dus kan nog dagen duren afhankelijk van de marges

dat weet niemand. Kan vanavond zijn. Kan ook volgende week zijn.
Kan ook januari zijn als trump naar het gerechtshof stapt.

8 likes

Tering hey.

De uitslag is nog niet bekend in Wisconson?

1 like

Het zijn echt zulke kleine marges in Wisconsin.

2 likes

Nee sorry voorlopig geflipt bedoel ik eigenlijk :sweat_smile:

Door de poststemmen maakt Biden ineens weer kans daar, zo lijkt het

1 like

Het had allemaal zo makkelijk gekund. Je stuurt alle amerikanen die mogen stemmen een inklapbaar mandje op en maakt 3 stapels. De hoogste stapel wint.

11 likes

Ja vandaar dat trump al weken bezig is tegen stemmen per post.

Hij is hier bang voor.

4 likes

McDonalds als lunch ja of nee

• ja
  • nee

0 stemmers

Ze gewoon een poltje op FF moeten houden.

6 likes

Als trump verliest ga ik weer naar NY en dan ipv de trump tower vermijdeb ga ik daar heen om even keihard te lachen.

7 likes

Ik ben zo verstrooit en moe. Kom net tot de conclusie dat ik m’n joggingbroek achterstevoren aan heb.

Thank god voor thuiswerken.

18 likes

Ze zijn wel op CNN heel fel op Trump zijn speech en de oproep om nu te stoppen met tellen. Gelukkig! Wat een gekkie is het toch ook, hoe kun je daar nu voor stemmen.

6 likes

Echt spannend. Vannacht tot laat gekeken, mijn vriend sprak zelfs in zijn slaap over ‘stemmen’ haha.

1 like

Voordeel van thuiswerken is dat ik nu ongestoord de uitslagen kan bijhouden.

8 likes

Zo blij met mijn extra scherm voor werk, leent zich perfect voor CNN

10 likes

Gelukkig maar. Het is toch ook een bizarre uitspraak. Lijkt wel mijn kind als we samen memory spelen. Als zij de circustent wil mag ze ineens 5 kaartjes omdraaien per beurt maar als ik de vis wil heb ik toch echt pech

23 likes

Minder dan 10.000 stemmen voor op Trump in Wisconsin nu, zo spannend!

Edit: nu nog 8300 stemmen maar

Poeh, 11.000 votes voor in Nevada. Waar onverwacht meer stemmen naar Trump zijn gegaan.