Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ben echt dood nerveus haha

1 like

Ja dat is een tegenvaller, die is ineens ook weer spannend

1 like

Dat je toch vier jaar Trump hebt meegemaakt en dan denkt ‘Ja, nog eens vier jaar!’.

16 likes

Stel Biden pakt Wisconsin en Nevada en Trump die andere staten waar hij nog voor staat volgens deze afbeelding. Dan maakt Biden toch geen enkele kans meer?

2 likes

Zegt iets over de leefwereld en waarden van een groot deel van de bevolking helaas

1 like

In Georgia en North Carolina ligt het dicht bij elkaar, ik hoop daar nog op een wonder

Trump staat zoooveel voor in Pennsylvania, zouden de poststemmen dat inhalen? Hoop het zo erg :sob:

Ik had het ergens wel verwacht, maar ik vind het zo enorm schokkend hoeveel er op Trump gestemd wordt. Kan het bijna niet geloven.

Hebben dan echt de helft van de Amerikanen een aangeboren hersenbeschadiging? Is echt de helft van Amerika zo tering racistisch?

Ik geloof dat ik nooit meer naar Amerika wil.

24 likes

Ja ik vraag me ook af of een herverkiezing invloed gaat hebben op de landelijke en europese klimaatdoelstellingen bijvoorbeeld. Als zo’n groot land niet mee wil doen, moet dat ergens worden opgevangen toch?

1 like

Zin om Knock Down The House te kijken voor hoop

3 likes

Ja

29 likes

Als trump herkozen wordt is dat toch wel het bewijs dat de wereld stuk is.

5 likes

De mail stemmen van Reno en Las Vegas zijn nog niet geteld, alleen de Election Day voting en die is sterker R.

3 likes
2 likes

In Georgia ligt het heel dicht bij elkaar, maar daar moeten de post ballots in bijv Atlanta nog geteld worden. Atlanta is meer democratisch georiënteerd dan de rest van Georgia, dus hier is nog wel wat hoop voor.

1 like

15 likes

Trump is de toxic boyfriend en amerika is de chick doe zegt " Ja maar soms is hij ook lief"

47 likes

Oeee een beetje hoop?

6 likes

Wisconsin omlaag.

Dit blijft spannend tot de allerlaatste stem. Wat een lijdensweg.

2 likes

Ik ga echt heen en weer tussen ‘dit zegt nog niks het kan nog dagen duren ik zet het af en lees het vrijdag wel’ en ‘heb al m’n ogen en een paar extra gericht op nos, cnn, bbc, en Twitter moet en zal alles volgen buikpijn van de spanning’

14 likes