Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik moet echt even er tussen uit haha, ik zit vastgeplakt aan de media. Zie dat het zonnetje schijnt dus ik ga maar even een stukje wandelen. Misschien voor anderen ook een tip als je een beetje nieuws-moe bent geworden

7 likes

Ff leuk nummertje voor in de reclame

8 likes

Er zijn toch nog 60.000 wappies die op Kanye hebben gestemd :rofl:

13 likes

Ja, ik denk dat ik ook wel wat kort door de bocht was, want niet elke niet-stemmer zal dat uit privilege doen (dat is meer mijn bubbel en mijn ervaring met vrienden die niet stemmen). Maar ik ben bang dat een groot deel het ‘gewoon’ niet interesseert en dat kan zeggen doordat het uiteindelijk in hun directe leven weinig uitmaakt.

Het heeft hem 5,7 miljoen gekost :flushed::scream:

En het zijn 59.999 Ye stemmers haha kanye heeft ook op zichzelf gestemd

4 likes

Detroit come onnnnn!!!

Als het anders Trump-stemmers waren is het niet zo erg maar als deze mensen anders op Biden hadden gestemd is het wel echt zonde :clown_face:

1 like

Kan het ook dat ze allebei niet tot 270 komen? Of is dit een domme vraag?

Er heeft altijd sowieso één de meerderheid, omdat die kiesmannen verdeeld moeten worden.

Tenzij er een paar staten spontaan in vlammen opgaan, kan het niet.
Maar goed, is het 2020 dus wie weet!

23 likes

Ik erger me er overigens wel aan dat bij allemaal van die politica’s op twitter die ik zie er in hun bio ‘wife to my hero’, ‘proud mom’ , ‘mom of three’ etc. staat. Alsof je niet een belangrijke politieke functie hebt. Waarom is het hebben van een baarmoeder altijd belangrijker dan wat je inhoudelijk te melden hebt als vrouw. Maar goed dat terzijde.

9 likes

Respect op Arizona, de staat van John McCain.

Hebben Biden gekozen
Hebben wiet gelegaliseerd
Hebben een democratische astronaut als senator gekozen

49 likes

Zo mee eens, vind dat altijd zo jammer. Snap dat je kinderen het meest belangrijk voor jezelf zijn maar in die positie zou ik het lekker achterwegen laten in je bio. Maar goed dat is mijn mening.

1 like

Nog kunnen slapen? :smirk:

1 like

zo blij dat je er weer bent
Lekker geslapen?

1 like

Hahaha van half 1 tot net?

Maar Michigan Looking very very close :eyes:

7 likes

Godver Wisconsin en Michigan maken het wel heel spannend

2 likes

Biden heeft nu een voorsprong in Michigan (bron: foxnews)

3 likes

Volgens mij hoorde ik in een podcast dat het wel kon dat ze allebei tot 269 komen (er zijn 538 kiesmannen in totaal). Heb het even opgezocht: https://www.foxnews.com/us/if-trump-and-biden-tie-next-president-could-be-nancy-pelosi-heres-how

Maar volgens mij kan dat niet meer met het huidige kiesmannen wat moet worden vergeven.

1 like

Michigan blue!!

8 likes