Iedereen zit met dichtgeknepen billen de uitslagen te volgen en Pennsylvania begint doodleuk vandaag pas met het tellen van anderhalf miljoen stemmen gotta love the law
Het is een lockdown maar ik krijg toch nog FOMO van dit topic dus ik ging even CNN kijken maar omg als je ziet hoe ze al die stemmen nog aan het tellen zijn. Mijn god. En hoorde in de eerste vijf minuten al âthis is the political centre of the universeâ haha oke rustig Amerika
Edit: ik snap de aantrekkingskracht wel om dit te volgen, wat een hysterische tv love it.
Ik vind het ook echt een machtig idee dat er zoân gigantische operatie gaande is om al die stemmen te tellen Lekker nerd
Hoe werkt de US post ook als er vrijdag nog stembiljetten binnen kunnen komen?
Dat zeker ja! Dit is natuurlijk precies waar hij op hint met zân gehamer op dat die poststemmen vals zijn. âIk stond voor en he die poststemmen werden geteld en Biden wintâ (hopelijk!)
Ik ben echt zo benieuwd wat er ook gaat gebeuren met onrusten in het land als de uitslag duidelijk word. So far is het behoorlijk rustig.
Was het de vorige x btw niet zo dat Hillary had gewonnen volgens de stemmen. En dat er toen van die kiesmannetjes toch voor Oepaloempa hadden gekozen?
Dit kan echt alle kanten op gaan.
Dat weet ik niet precies maar in theorie is dit mogelijk. De kiesmannen zijn niet âverplichtâ om te kiezen voor de partij met de meeste stemmen.
zonnebankje ik jank
Nouja het is geen kikkerlandje zoals Nederland waar alles perfect geregeld is en je al boos wordt als je brief niet binnen 24 uur op de deurmat ligt. Ik neem wel aan dat het per staat gaat maar die zijn ook wel een stukje groter (Nederland past 16 keer in Texas). Daarnaast natuurlijk ruimte voor vertraging en dan zit je op drie dagen na election day.
Ik heb echt helemaal niks met Amerika en de verkiezingen maar ik vind het gewoon écht spannend nu?!
Ik kan op mijn werk niet live kijken en ik wilde alleen even zeggen dat ik heel blij ben met jullie updates
Zou iemand zn kind nu key race alert noemen?
Gaat Trump ook nog alles laten hertellen als het nauw blijft?
Wel lekker genderneutraal
Oh dat dacht ik. Maar dat kan niet dus? Thank lord ik was al dreig briefen aan het schrijven voor die kiesmannetjes.
Ik heb hele domme conservatieve pro life family in Holland, Michigan die Trump héél erg aanbidden.
Ik ga even heerlijk lachen als hun staat de tipping point is in Bidenâs winst.
Zou er bijna religieus van worden.
Wordt de aankomende avond nog spannender dan de hele afgelopen nacht samen
De voorsprong van Trump in Pennsylvania loopt ook terug! Nu nog maar 10 punten voorsprong.
Het is echt net ESF. Het moment dat de jury votes op het laatst nog ff erbij komen en de hele stemming in de war gooien.
@Nefertiti Ja dat is waar, ik vergeet soms ook even de grootte van Amerika en dat er ook veel afgelegen gebied is. En omdat iedereen moet registreren om te stemmen weten ze dan uiteindelijk wel of ze alle stemmen hebben toch? Want ik dacht eerst ook huh hoe weten ze dan of ze alles hebben.