Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Hoe groot is de kans dat Nevada alsnog naar Trump gaat?

100% van de nieuwe stemmen daar, zijn voor biden.
Trump gelooft dat niet.

1 like

Dat alle nieuwe stemmen bij de update allemaal naar Biden gingen? Dus van alle 128 k nieuwe stemmen was er geen 1 voor Trump? Zo las ik het in ieder geval en in zijn ogen is dat uiteraard fraude.

3 likes

It is what it is

2 likes

Nadat hij op het moment dat jij even naar de wc bent gegaan je pionnen stiekem terug heeft gezet

22 likes

Als dit zo door gaat, moeten ze trump straks fysiek het witte huis uitslepen. Die gaat zich echt echt echt niet gewonnen geven.

Mocht het allemaal gaan zoals we hopen, dan kan ik echt niet wachten tot inauguratiedag. Ik zie trump wel weigeren dat te doen.

Weet iemand wat er gebeurt als Trump de inauguratie ceremonie zou weigeren te doen? Is Pence dan de lul?

6 likes

Ook gewoon bij meerdere tweets van Trump staat: Een deel van, of alle content die wordt gedeeld in deze Tweet wordt in twijfel getrokken en is mogelijk misleidend over de manier waarop je kan deelnemen aan verkiezingen of andere civiele processen.

Denk niet dat er na Trump nog snel weer een president komt waar dit (steeds) bij nodig is haha.

4 likes

Hahaha geweldig ook dat het een mondkapje is waar hij in wordt afgevuurd

10 likes

Hahahah ik ben nu onterecht boos en teleurgesteld op/in iedereen dat niemand me erop gewezen heeft :joy:

1 like

Hahaha dat hij zich zelf aan het witte huis heeft vast geketend.

Moet echt weer aan dit plaatje denken:

afbeelding

47 likes

Ja bizar ook want in Amerika heb je gemiddeld ook zo’n beetje geen vakantiedagen toch?

1 like

20 likes

Ik had het hier een tijdje terug ook met een vriendin over, ik zat op twitter namelijk allemaal dingen langskomen met oproepen van docenten op universiteiten om op die dag werkgroepen/colleges te cancellen of deadlines uit te stellen. Wij geven allebei ook wel eens werkgroepen en konden ons echt niet voorstellen dat je zo’n keuze moet maken als docent? Ik zou hooguit de koffiepauze met een paar minuten hoeven verlengen zodat mensen even naar het stembureau op de uni kunnen lopen. Echt onvoorstelbaar.

1 like

Er is weer een wisseling vd wacht bij cnn en ik realiseer me daardoor nu dat ik gewoon al zo’n dikke 30 uur (met korte tussenpozen) voor de tv zit😶

31 likes

John King is back… Krijg ik weer het gevoel dat ik naar een live auction kijk… Wie bied meer, ik zie 50, ik zie 65…

3 likes

Dit is zo vreselijk ongemakkelijk haha. Die hele familie heeft zichzelf 4 jaar land voor schut gezet.

1 like

anderseon is ook weer terug gelukkig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

14 likes

Krijg een soort plaatsvervangende hoofdpijn van die capslock van Trump op twitter heel de tijd. Doe rustig man

1 like