Trump was in 2016 ook al aan het janken dat de elections rigged zíjn !!!11!1!11!!!1! Kun je nagaan hoe hij gaat stampvoeten als ie nog verliest ook.
True, maar ons rechts is in de VS nog links. Een zorgsysteem wordt daar bijv. door velen gezien als inperking van je vrijheid en je en beschikking over je eigen geld/goederen. In Nederland zijn zelfs de meest rechtse partijen nog wel voor een vorm van een zorgstaat. Het hele idee/beeld dat wij en zij van vrijheid hebben is zo anders. Nu ik dit typ vraag ik me ineens af hoe dat komt.
Boehoeeeee hoe kan het dat ik, die mijn volgers heb opgeroepen niet per mail te stemmen, nu bijna geen mail votes krijg boeeeehoee het is zo oneeehhhrlijk.
Ahh oke, wel fijn om voor de zekerheid dus CNN te volgen.
Pffff ik heb vannacht zitten kutten met een stream kom ik er NU NET achter dat CNN gewoon op mn TV ZIT
Ik kijk wel eens het jeugdjournaal omdat het me minder stress oplevert van het gewone journaal. Zo fijn soms
Hahah I get it een CRACKER
zijn een hoop verdrietige biscuitjes in de vs nu
Me elke keer als ik de tweets van Donald J. Trump lees
leuke ondertitel wel, “verdrietig biscuitje”
Haha I cried
Hahaah ik was wel ongeveer deze persoon bij de laatste verkiezingen in Nederland, was de tijd vergeten en toen om 20:55 nog even snel naar het stemlokaal gesprint
kan gebeuren
Ja en ook zo heerlijk dat je niet door drie brandende hoepels hoeft te springen om je stempas opgestuurd te krijgen.
Ooh wow dat klinkt echt superleuk! Lijkt me ook heel spannend ofzo haha met iedereen op school het laatste nieuws volgen
@GroenTakje aaah wat leuk en ook knap want ik denk soms nog bij het hele kiesmannenstelsel “eeeeeh” haha
Ja raar he. Er was ook een organisatie die bij rijen voor de stembus eten liet bezorgen om mensen te motiveren in de rij te blijven staan. Gek land.
Trump heeft een totale meltdown op twitter. En twitter blijft maar bericht vlaggen
Wie ziet die persconferentie van Pensylvania officials op CNN? Aardige sneer naar Trump. De eerste benadrukt meerdere keren dat elke stem geteld moet worden, dat dat het fundament van democratie is en dat dat niet veranderd. De tweede dat de verkiezing extreem smooth verlopen, de verkiezing met het minste ‘gedoe’ dat ze ooit heeft meegemaakt.
Hahahaha zo kut dit maar ook erg grappig
Ik hoop dat de foto het doet. Trump gaat helemaal los op Twitter over dit bericht, maar wat wordt er nu precies mee bedoeld/geinsinueerd? Ik begrijp het niet helemaal.
De stream van CNN loopt bij mij steeds vast