Ik was de soundtrack van Saturday Night Fever aan het luisteren (lekker opbeurend), dit nummer is eigenlijk een heel goede soundtrack om deze verkiezingen mee te kijken haha. Lekker dramatisch en strijdlustig maar ook wel funky
Waar kan ik een CNN livestream volgen? Kan het zo snel niet vinden en wellicht heeft een van jullie al een tabblad open staan dat je snel kunt delen met me?
Is het niet per se, maar Nevada is basically woestijn met twee steden: Reno en Las Vegas.
Las Vegas is meerderheid links, en het grootst. Reno is swing, maar tot nu toe licht links.
De rural areas zijn rood, maar er wonen echt weinig mensen.
De mailvotes moeten nog geteld in de county van Las Vegas en Reno. Dat gaat een groot deel van de resterende stem zijn en dat neigt naar Biden want per mail en blauwe county.
Maar het is nog niet zeker.
Wisconsin is voor Joe zegt de kiescommissie! https://twitter.com/ChrisDJackson/status/1324027105982763011
âLinksâ
maar thanks voor de uitleg verder
Oh helemaal om die video in het midden heen gekeken haha!
Nouja ik gebruik de Amerikaans termen anders is het verwarrend.
Een Amerikaanse liberal is links
Voor ons is dat een VVDâer die nog rechtser is dan de huidige VVD.
Hahaha ja ze heeft het zelf getweet
Hahaha dat vind ik wel echt mega tof van haar.
Hahaha wtf.
Om deze reden durfde ik ook niet te stemmen op een pol in een ander topic over wie zal winnen
Ja snap ik! Blijf het gewoon bijzonder vinden dat Biden als iets anders dan het politieke midden gezien wordt.
Weet iemand waarom Maine gecalld is op CNN maar ze er maar 3 electoral votes bijrekenen in plaats van de 4 die er te verdelen zijn?
De laatste district is te close, North maine is heel rural en neigt vaak republikeins.
Maar Biden heeft die niet nodig voor winst.
Overal worden zomaar stemmen voor Biden gevonden! Ja Donald dat is het idee van stemmen, dat ze ook gevonden en geteld worden.
Thanks! Zat al even snel te tellen en zag dat hij er inderdaad net 1 kan missen
Hij had zichzelf al onsterfelijk belachelijk gemaakt de afgelopen 74 jaar van zijn leven, maar nu wordt ie toch hopelijk wel eerst zalig belachelijk verklaard en straks nog heilig belachelijk.