Heel Amerika leest mee nu.
Nee gebeurt wel vaker.
Heel Amerika leest mee nu.
Nee gebeurt wel vaker.
Ze vraagt het wel op een ietwat minder intimiderende manier
Echt?
En het is, bij nader inzien, ook wel een hoop geblaat want een hoop van de panden in New York heeft hij gewoon alleen een plek voor zijn naam op de gevel gekocht en zijn de panden niet van hem.
Belachelijk, van beide kanten.
Het Amerikaanse volk moet dus letterlijk gaan betalen voor de bescherming van de democratie.
Er is gelukkig ook geen economische crisis aan de gang, ofzo
Oh die rondjes met inwoners aantallen maken ook veel duidelijk op de wall. Die functie had ik nog niet gezien.
Oh nice. Ik volg alleen CNN en die zeggen too close to call maar dat is misschien ook niet leidend haha. Maar ik ben er oke mee, hoe meer voor Biden hoe beter.
Moet wel zeggen dat ik in deze situatie niet exact weet hoe het zit, als in wie draait voor de kosten van de law suits op.
Tering jantje wat een shit show deze season finally van battle of the dummies.
Ik vind het sowieso vrij indrukwekkend hoe iedereen zo goed met dat scherm omgaat haha met al die functies.
Het lijkt mij, maar dat is een aanname, dat de gene die de zaak start, betaald.
En ik neem ook aan dat dat geld uit het campagne potje komt, wat nu in allerijl moet worden aangevuld door de burgers.
daar kan Herman de Schermman nog van leren
In maart zitten we zo met zijn allen te wachten tot Schiermonnikoog als eerste de uitslag heeft!
Omg nee waar kan ik die kijken.
Ja ik bedoel Nevada inderdaad. Oké, ik dacht dat er gezegd werd dat Trump inloopt maar dat is of oud of heb ik verkeerd begrepen. Dan is Nevada dus echt morgen pas
Ik ga hier echt heel lekker op.
Toch een beetje carnaval
ik dacht idd hetzelfde, toen ik keek dacht ik shit dat is wel heeel dichtbij elkaar, was het al zo de hele middag?! maar als de tijden bij CNN kloppen zal dat dan wel denk ik
Ik vind Biden een enge vent.
Hij is ook een vrij matig alternatief voor de oranje engerd.
Jaa eerlijk ik zie ook veel liever een zwarte trans vrouw als president mja het is Amerika…