Ja geeft een goed gevoel, duimen…
Cnn called pas als het 99% zeker is.
Een kat in ‘t nauw maakt rare sprongen.
(Nouja, ‘raar’, voorspelbaar.)
Tantrump.
Haha die webcam (ja sorry spanning)
Dat is geen webcam. Dat is een broodrooster.
NOS heeft dit alweer soort van teruggenomen. Ze hadden van een persbureau meegekregen dat er meer % was geteld dan echt het geval was dus nu wachten ze verder af geloof ik. Maar dat is wel nieuws van even geleden.
AP en de New York Times zeggen het ook. Dat zijn wel betrouwbare nieuwsorganisaties.
Ah shit. ik vroeg me idd af of het dan nog zo kan zijn dat ze te vroeg hebben gecalled. En dat ze dan later moeten zeggen van ‘oh shit jongens vervelend maar trump wint hier toch’
Dan kan je inderdaad beter afwachten zoals CNN.
Ik begrijp Arizona ook even niet. Er werd daar gezegd dat ze geen updates meer gaven en morgen de uitslag kwam, maar voor mijn gevoel horen we toch steeds dat het verschil daar kleiner word. Als Trump Arizona pakt moet er toch nog wel flink wat gebeuren voor Biden in die andere staten waar Trump nog voor ligt.
Als ik ooit nog verlies met een spelletje stap ik per direct naar de rechter.
Achhhhhhhh Trumpie kan niet tegen zijn verlies.
He?! Team Trump vraagt nu om donaties om een juridische strijd aan te gaan? Want Trump heeft geld te weinig?
Man man man…
Wat een soap dit.
En Harris gaat nu dus ook geld vragen voor de verdediging? God wat vermoeiend en zonde van de funds
Is het forum overbelast door dit topic of gebeurt het vaker?
Ja zat hier ook over na te denken.
Denk dat het ophalen van geld ook lekker veel aandacht oplevert en dat als mensen geld doneren, ze ook meer toegewijd worden.
Hij heeft ongeveer een miljard schuld
Ik hou van dat liedje.
Bedoel je Nevada? Met een verschil van ongeveer 8000? Als je op de kaart bij cnn kijkt kan je zien zie wanneer het voor het laatst ge-update is (ongeveer 9 uur geleden). Dus dan denk ik dat het toen al zo dicht bij elkaar lag?
Blijkbaar telt NOS het nu wel weer mee want Biden heeft volgens hen nu 248
Heel Amerika leest mee nu.
Nee gebeurt wel vaker.