Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Een weggewaaid dakraam is nu zelfs een betere president dan Trump.

Biden is zeker niet perfect, maar er is niet zo gek veel keus :woman_shrugging:t3:

9 likes

Eindelijk my time to shine

(heb al coronadoel dat ik de states wil kunnen opdreunen én localiseren, haha)

20 likes

Jij krijgt de FF Nobelprijs. Sowieso.

2 likes

Zou Trump ook de bachata kunnen dansen?

1 like

19 likes

Love deze streber vibes!! Zou ik kunnen zijn, en dan op een feestje (als dat ooit weer mag) showen dat je ze allemaal kent

2 likes

Ik vind de analyses en scenario’s bij CNN echt interessant en het ziet er allemaal zo goed voorbereid uit. Vraag me af hoe vaak/lang/goed ze dit allemaal hebben geoefend en doorgesproken #analyticsnerd

7 likes

:raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::joy: ik ga kapot

1 like

Wow wat goed! @wonderland ik kwam tot 40, daarna de rest aan mijn vriend gevraagd, we kwamen tot 49. Toch nog best tevreden. Ik vrees wel dat ik volgende week alles weer kwijt ben.

2 likes

Ze roepen al minstens drie uur lang hetzelfde heb ik het idee, wel ff de tijd gehad om te oefenen dan

Stele stele stele , pele pele peeele !!

3 likes

Team Trump troont zichzelf weer, zonder dat alles is geteld.

Fantasiewereld.

11 likes

Ik kan me echt niet goed focussen op mijn werk. Wat een spanning!

Michigan staat op 99% geteld :grimacing:

Hoooo dat wil ik nog meemaken voordat ik instort en ga slapen

1 like

HOe lang zal dat nog duren? Anders blijf ik nog heel even op

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Nevada hangt nog op 75% dus die moeten nog wel even.

Michigan stond paar uur geleden nog op 94 of 95 geloof ik. Dus geen idee, een uur misschien?

De 1% van de stemmen die ze nog moeten tellen is minder dan hoeveel Biden voorsprong heeft… er moeten er nog ongeveer 55.000 geteld worden en Biden staat er 60.000 voor. Ik vraag me af waarom ze 'm niet callen, zelfs als alle stemmen voor Trump zijn is Michigan voor Biden :raised_hands: :partying_face:

10 likes

94 toch?

Hahha zagen jullie op CNN die vrouw die nu aan het praten is, zij trok even een lelijk gezicht joh :sweat_smile::scream:

3 likes