Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

ja ze had dat papiertje nodig, lag te ver weg. en toen was ze al in beeld hahaha

4 likes

Ja ahahahaha zo van ‘geef me gvd die papieren :triumph:’

6 likes

Volgens mij wordt Nevada morgen pas geteld dus ik zou vooral lekker gaan slapen want volgens mij gaat dit nog wel even duren :joy:

Maar 1,4% is afgerond ook 1%, en dan zit je boven die 60.000, is dus nog wel een marge aangezien het natuurlijk geen exacte percentages zijn.

1 like

https://www.instagram.com/p/CHLkokOgota/?igshid=m33hrnn3il15

ik vandaag

1 like

Maar dan moeten ALLE stemmen voor Trump zijn van die 60.000+. Extreem onwaarschijnlijk. Maar true, in theorie kan alles nog.

Ik tegen mijn baas vandaag:

Oh ik zie 99%. Kijk via The Associated Press.

Ik voel me echt als vroeger dat je de intocht op tv kijkt en dat de pakjesboot kwijt is, word hier helemaal onrustig van

20 likes

heb je daar een link van?

Oh natuurlijk zeer onwaarschijnlijk, maar ik snap wel dat ze het voor de “correctheid” nog even uitstellen.

Wat probeert die opgeblazen sinaasappel nou te doen, eigenlijk?

Hij vraagt nu officieel aan het gerechtshof om de telling in PA te stoppen.
What’s the fucking point?!

3 likes

Als je op Google “US Election” intypt, krijg je gelijk dat overzicht. Dat is live en laat ik gewoon open staan. Weet niet of het anders is omdat ik in Canada zit.

Als je dan wat verder naar beneden gaat in dat overzicht kan je de swing states open klappen en daar zie je die percentages.

1 like

Lekker vertragen zodat ie straks een plan heeft wanneer de belastingdienst achter z’n broek aan zit

Oke ik ga slapen :joy: Fijne purge allemaal (grapje)

4 likes

Die presentatoren op cnn, wat slikken die?! Elke keer als ik naar cnn zap, zie ik dezelfde personen. Die moeten er toch helemaal doorheen zitten. En met beetje pech gaat dit nog een paar dagen door :crazy_face:

8 likes

Wauw deze man is boos op CNN, heerlijk

1 like

trouwens in staat om een pizza en snacks te bestellen en nog ff door te halen vannacht

9 likes

Tof.
Ter referentie: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Brooks_Brothers_riot

thanks!

1 like

Slaap lekker!

1 like