Hoe HEERLIJK is het leven als we NOOIT MEER de stem van Trump hoeven aan te horen?
Google haar, ga je geen spijt van krijgen. Echt een topmens.
Ik sliep tijdens de eerste resultaten, echt een life hack. Uiteindelijk maakt alleen het einde uit
ik kijk er naar uit
AOC heeft ook Among us gespeeld met een aantal YouTubers. Het was fijn om te zien dat ze daar lol in had.
Die filmpjes van Biden vind ik wel wat vreemd, dat zegt absoluut niets, dat weet ik!
Maar toch, hoe is het mogelijk dat er geen andere kandidaat tegenover Trump is gezet?
Amerika is zo groot in mijn ogen, ik begrijp het niet. Juist nu lijkt me het in ieder geval belangrijk om met iemand te komen doe in ieder geval niet zo handtastelijk is geweest en waarop mensen niet zo makkelijk met commentaar kunnen komen of waar ze een beter gevoel van krijgen.
Sounds great! So great!
Maar vast nog duizend tweets die volgen over hoe oneerlijk het allemaal niet is. Hij had echt de meeste stemmen op het eind van election day hoor. Duidelijk de winnaar!
Pittige discussie nu op CNN
Behoorlijk, ik zit echt te smullen. Vind dit zo goed allemaal.
Dat zegt inderdaad niets, en dat zegt al helemaal niet dat Biden kinderen verkracht zoals hier tussen neus en lippen door werd beweerd.
En ja, dat had zeker gemoeten, maar daar heeft het Amerikaanse volk dus niet voor gekozen. Ik verbaas me daar echt niet over. Bij gebrek aan beter, zeg maar🤷🏼♀️
Amerikanen zijn echt behoorlijk dom.
Was zij ook niet diegene die live ging op insta terwijl ze een ikeakast in elkaar aan het zetten was?
Ze hadden een veilige kandidaat nodig die de rustbeld (blue wall) kon terugpakken op Trump en Biden heeft precies dat gedaan.
Ouder, witter, gematigd, iemand met een goed hart (of makkelijk zo te promoten) en no pun intended een everyday Joe.
Je hoeft geen appeal te hebben onder de quinoacrew in LA en NYC, die stemmen heb je al.
Je moet iemand hebben die in die paar Staten geliefd kan zijn. En Biden is redelijk goed van alle laster afgekomen. Sleepy Joe backfirede redelijk, behalve mogelijk zijn zoon (en niet hij zelf) was er níks dat Trump aan Biden kon ophangen.
Met Hillary was haar naam genoeg, de Monica Lewinsky affaire en “de e-mails”. Het lukte Trump niet om Biden zo te framen en daarom is Biden een veilige keuze geweest.
Vergeet zijn link met Obama niet, die toch wel geliefd was en een mega overwinning had zijn eerste termijn (wtf ik kan niet meer denken welk jaar dat was)
2008
Heel interessant is om de documentaire Knock down the house op Netflix te bekijken. Daarin worden 4 jonge vrouwen gevolgd die besluiten zich verkiesbaar te stellen voor het Huis van Afgevaardigden. Zij is 1 van die vrouwen en je ziet haar motivatie en strijd.
Oh ja was vergeten dat Michelle een transgender is
Oh wow, nee verkrachting bedoelde ik zeker niet! Eerder wat handtastelijk en dat dit nu niet handig is. Dat voor zo’n belangrijk moment iemand moet worden ingezet die ook hiervan niet een schijn van beschuldiging moet kunnen krijgen.
Jij noemde hem een pedo. Ik wist niet of jij met ‘pedo’ een pedofiel of pedoseksueel bedoelde.
Ik zie nu inderdaad dat je die uitspraak hebt genuanceerd. Dat heb ik niet goed gelezen tussen de berichten door. Excuus daar voor.