Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

By far de spannendste dag van dit jaar. Vond het ook helemaal een mooi moment toen ik vannacht om 5 uur de wekker had staan (ofja, dat was niet per se een mooi moment) ik uit het raam keek en relatief veel lichtjes zag branden overal. Voelde heel verbonden, haha.

Oh en thanks @Zemraluani, echt super veel van je geleerd vandaag!

8 likes

Whoop kom maar doooor

1 like

Nee AOC 2024 :us:

10 likes

Echt zo mooi dat al die secretaries of State de nadruk steeds blijven leggen op “every vote needs to be counted”.

1 like

Godver Jinek is weer lekker frustrerend, Michiel Vos die zegt ‘oh ja maar trump was wel grappig en verrassend’ die gast is gvd verantwoordelijk voor duizenden doden hoe haal je het in je hoofd om zoiets te zeggen

4 likes

Er is nul bewijs dat Biden een pedo is, vind het een beetje raar om dat steeds te herhalen.

8 likes

Je moet 35 zijn en ze is uit 89 dus kan precies.

Tenzij je al 35 bij de voorverkiezingen moet zijn maar denk van niet.

4 likes

Nieuw hoofdstuk in de Twittersaga die trump heet

5 likes

13 oktober 2024 wordt ze 35 dus t kan!

@Zemraluani nee pas bij inauguratie

1 like

Deze man is knetta

2 likes

Hahah ja dat postte ik vanmiddag ook idd.

1 like

Misschien wel de eerste vrouwelijke vice-president als ie wint.

Ik vind Lonneke Engel zo hilarisch om te volgen. Haar Engels accent is echt nog verrassend Nederlands

Wie is AOC?

Ik wilde er ook famke louise bijhalen maar die is natuurlijk druk bezig met die 3 boeken die ze dit jaar zou lezen.

Ik ben een beroepspessimist dus nee.

2 likes

Bij de 264 die nu gecalled zijn (politico) is er nog maar 1 manier voor Trump om te winnen. :crossed_fingers:t2:

19 likes

Voorzichtige vreugde*

5 likes

Alexandria Ocasio-Cortez

5 likes

Ja dat dacht ik (over 2016). Kreeg vooral flashbacks toen ze bij CNN begonnen van: “ok hier pakt biden hem misschien niet, maar heeft ie ook niet perse nodig, hij kan hem ook zo en zo nog winnen”. Dat was Clinton all over again.

3 likes

Alexandria queentje

1 like