Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik ben zo bang dat Biden het zo spannend vindt dat zijn hart het niet aankan. Ik zag hem vanochtend op het nieuws en ik vond hem zo fragiel…

8 likes

Heftige vraag maar wat gebeurt er eigenlijk als een gekozen president vóór de inauguratie sterft?

Wordt de vice-president president.

1 like

Maar de huidige of de nieuw gekozen haha?

Edit: misschien is dit een hele domme vraag hoor, maar ik wist niet of dan toch misschien de vorige president aanblijft tot een nieuwe stemming ofzo?;

Guys Trump is maar 3.5 jaar jonger hoor, zo oud is Biden nou ook weer niet. En hij luistert waarschijnlijk beter naar dokters dan trump :smile:

8 likes

Als Trump wint, Pence, als Biden wint, Harris!

1 like

Ik vind dit wel een helder stuk hierover. In eigenlijk alle scenario’s dus de nieuw gekozen vicepresident, met een hoop haken en ogen en mogelijke rechtszaken.

Omg stel je voor dat Prince president zou zijn. Geweldig

5 likes

Haha typo :joy:

2 likes

nieuwe neem ik aan?

Ah thanks, dat was precies wat ik zocht :blush:

Ahh dit filmpje zat in m’n youtube reccomendations. Obama had zeker geen perfecte termijnen maar als je dit toch ziet… Zo’n leuke, charismatische man die het hart echt op de goede plaats heeft en het beste voor heeft met het land. Als hij toen toch eens wist wat een puinzooi het zou worden na zijn vertrek door de komst van een narcistisch oranje excuus voor een mens :confused:

Iemand op twitter noemde Trump “you absolute balloon” en dat is mijn nieuwe favoriete scheldwoord vanaf nu :balloon:

12 likes

Trump is een beschimmelde vaatdoek, maar oogt wel sterker

1 like

Ja da’s toch idioot??? Zo werkt het niet, vriend. Als je maar niet doortelt, dan geldt het ook niet? Oké dan wordt ik dit jaar gewoon voor de zoveelste keer 23. Ben gewoon gestopt met tellen.

8 likes

Ik snap het ook niet want als ze nu zouden stoppen met tellen en ze de voorlopige uitslagen aanhouden komt hij uit op 268 en heeft hij nog steeds verloren haha?

Kan hij wel rekenen

6 likes

I wouldn’t count on it :grin:

2 likes

Natuurlijk zijn we wel wat gewend van Trump maar ik kan hier gewoon niet bij. Hoe kun je nou oproepen om het stemmen tellen te stoppen?? Zo van, de huidige uitslag in een staat bevalt me wel dus stop maar gewoon? Hoe kun je zo’n hoog ambt bekleden en nog minder goed tegen je verlies kunnen dan een kleuter van 3
Het is te belachelijk om uit te typen eigenlijk

16 likes

Haha ik moest aan die gele weggooi vaatdoekjes denken, vandaar. Haha

1 like

Ga ik bij m’n volgende functioneringsgesprek doen, als we bij de verbeterpunten aan komen. “NEE STOP MET PRATEN!”

33 likes

In onze ogen wel, maar er is natuurlijk echt wel een deel van de bevolking die deze uitspraken gewoon echt geloven

1 like