Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik heb nu meteen België (is er leven op Pluto) in mijn hoofd!

(maar lieve Belgen, ik gun dit jullie niet hoor! :blush:)

1 like

Ben zo benieuwd met hoe t zal gaan als er een winnaar is gekozen.

Wow dit gaat hard hoor, inmiddels (6 minuten later) is Biden nog 4500 ingelopen op Trump. Ga maar lekker door op dit tempo

10 likes

Waar zie je dit?

Omg omg waarom zit ik nu een videocall grrrr

1 like

CNN cijfers

Ik ben zo bang dat Georgia straks al gecalled gaat worden in voordeel van trump, die 99% :scream:

Ga heel stil zitten. Ik wil wel iets inspreken van “Heh horen jullie mij hallo” en dan klik je weg. Doe je net alsof je verbinding uitvalt.

6 likes

Die kunnen ze toch nog niet callen als er nog 50000 stemmen te tellen zijn en het verschil is 18500

3 likes

Ik vind hem als bron meestal niet zonbetrouwbaar. Vooral stemmingmakerij denk ik.

1 like

Hahah ja thanks. Ik heb nu het beeld uit :joy:

@Lemongrab je hebt helemaal gelijk, ik kan niet meer helder nadenken door alle prikkels

1 like

Wordt dit nu zo snel geupdatet ja? Jeetje, ik verwachtte pas veel later weer een update. Ik ga net even wandelen nu het nog zonnig is, ik doe daarna weer een updateje

8 likes

Hoezo noemt die vrouw op CNN Biden nog steeds ‘vice president Biden’? Dat is ie toch al lang niet meer :grimacing:

Ik heb net een uur geleden ook CNN aangezet, las eerst alleen hier mee en keek op nu.nl

En i looove it, lekker schreeuwerige koppen inderdaad. Ben totaal niet meer gefocust om werk :sweat_smile:

Joost Niemoller is een lul en dat artikel is van 20 oktober en gaat dus niet over de daadwerkelijk uitgebrachte stemmen.

1 like

@MeerChanelDanCoco @Crusti_Croc

Thanks, dit wist ik niet, vandaar de vraag. Ik haal het weg, wil niet dit soort info verspreiden.

Correctie

12 likes

Die titel mag je je hele leven houden. Obama is ook nog Mr President.

11 likes

Pffff Georgia, zoooo close call

:joy::rofl:https://twitter.com/21nochill1/status/1324351109989892096?s=20

1 like