Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ben al die tijd aan het lurken en lachen om alle memes, het is zo spannend!!

dIUxGA702vqUhBht9q

20 likes

25 likes

twee woorden, negen letters

1 like

Pizza gate?

3 likes

Bedoelt hij hier dat hij de staat heeft gewonnen of een rechtszaak oid?

The poles* manager, aldus Trump zelf :rofl:

4 likes

Duurt lang haha

2 likes

Een deel van mij bereid me hier ook al op voor hoor. Je weet het gewoon niet, die stemmen zijn zo onvoorspelbaar! Je ziet het met Arizona, gisteren al gecalled en nu wordt het opeens spannend.

Ik denk dat hij denkt dat hij gewonnen heeft omdat de rest die geteld wordt zogenaamd niet legaal is

nee, wijn halen

4 likes

Heeft iedereen alweer nieuwe snacks in huis voor de komende nacht? (Of alcohol)

2 likes

Breng mij nou niet op ideeƫn. Ben & Jerry is ook nog in de aanbieding bij de Appie.

3 likes

Ik had Maltesers maar ze zijn al op :grimacing:

1 like

Ik heb nog chips en alcohol. Wil eigen chocola maar durf nu niet meer naar de ah te gaan

1 like

Ik denk elke x ik ga nu gezond doen. En dan lees ik op t forum weer dingen over chips. En dan wil ik mezelf begraven in chips.

5 likes

Wat een uitstekend idee

Haha cnn ā€œpresident is selling is childrenā€

2 likes

heb nog een pizza, chips en zo’n vieslekker knoflookstokbrood. maar nu eerst ff maccie halen

18 likes

Ik stuur zo m’n vriend om mac te halen… 100 meter verderop. En verder met CNN kijken

14 likes

We hebben een winnaar :joy:

1 like

Ik vraag mij ook zoooo af wat alle trump stemmers denken over zijn uitspraken met stop counting en biden is stealing the election. Een deel zal vast denken he got a point. Maar ik mag toch echt hopen dat een deel nu denkt wtf raaskalt deze man