Heeft iemand nog dat linkje voor dat ken je alle Staten van usa spel? Ik weet niet meer waarop te zoeken
Dit komt van CNN. Er lijkt dus 1 PA county te zijn die pas morgen verder gaat met tellen, door iets randoms administratiefs wat ik nog niet helemaal snap. De rest gaat wel door lijkt me.
Allegheny County, Pennsylvania, will not count anymore ballots until tomorrow because of a court agreement over some 29,000 disputed ballots, according to County Councilwoman Bethany Hallam.
The agreement stems from a legal challenge over misprinted ballots that had to be reissued to some voters. The county agreed not to count the potential pool of reprinted ballots until Nov. 6 at 5 p.m. ET – the deadline for receiving mail-in votes that were sent by Election Day.
Allegheny County poll workers will not be counting today because the bulk of the remaining pool of ballots in the county are the disputed pile.
Omg waar kan ik de chat vinden
Ja de rest gaat gewoon door! Er moeten nu nog ongeveer 600 000 stemmen geteld worden geteld. Biden moet daar rond de 60% van halen om Trump in te halen. Gezien de plaatsen waar ze vandaan komen (philadelphia is 80% Biden) en dat het met name poststemmen lijken klinkt dit haalbaar
Ik vind de kaart wel mooi nu. Alsof blauw van beide kanten het rood binnen sluit. Soort van imuun systeem wat hard aan het vechten is tegen de rode ellende.
Nevada pleeeeease
Ik vind Nevada zoooo spannend, omdat we daar al zo lang niks van hebben gehoord.
Ja in Nevada kan het dadelijk opeens heel hard gaan omdat het al zo lang stil is geweest.
Alleen nu zegt ze weer 10am local time (nu 9.05)
Het duurt allemaal zoooo lang, niet te doen
En vervolgens kan het nog tot 10 november duren omdat poststemmen tot dan binnen mogen komen?
Ik hoop ook dat het toch gewoon eerder komt
Gofferrrrr.
Wanneer moet ik nou boodschappen doen
Nu en dan streamen op je mobielie
mijn les is net begonnen scheisse, dit is lastig te combineren
Nevada nu!
Nevada 12042 verschil (in het voordeel van Biden) tov 7000 daarvoor
Increases lead to 12K
Oh yes zijn voorsprong is gestegen dus!
(Toch?)