Jaa daar was ik al blij mee! Hopelijk dringt dat ook bij een deel van het volk door.
Heeft iemand de screenshots van die sms’jes in caps lock die team trump naar hun supporters had gestuurd? Iets van “:doneer nu want we hebben geld nodig om de uitslag aan te vechten.” Was in dit topic gepost
Ik heb hier geen verstand van, maar ik denk dan meteen aan cijfers checken. Ik heb even gegoogled op Nevada, en op hun government site staat dat ze meer dan 2 miljoen registered voters hebben, als ik het goed begrijp: https://www.nvsos.gov/sos/home/showdocument?id=9108
Edit: heb nog een update @Marsepein Ook heb ik even gekeken naar de bronnen die dit tabelletje noemt. Dit lijken oude getallen te zijn, want worldpopulationreview.com (wat wordt genoemd als bron) geeft 1,8 miljoen registered voters aan in Nevada, ipv 1.2 miljoen zoals in de tabel. https://worldpopulationreview.com/state-rankings/number-of-registered-voters-by-state
Er klopt dus geen zak van. Die vriend mag zich wat beter verdiepen
Bedankt voor alle antwoorden!
Dit is echt net mijn kleuter die verliest met een spelletje. Alleen kan mijn kleuter onderhand al een beetje beter tegen zijn verlies
Allegheny county PA gaat stoppen met tellen.
Jezus ik vind het al onvoorstelbaar dat er zo veel mensen voor trump stemmen. Stel je voor dat er gesjoemeld is door Democraten en trump werkelijk meer (%) stemmen zou hebben. Dan zou er nog een grotere groep idioten rondlopen. Heftig. Die gedachte kan ik niet eens aan
Maar zijn oude cijfers toch. En lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je verkiezingsfraude via mail-ins zou doen, aangezien trump dat al tijden roept.
Ik ben net gaan halen. Ga vanavond echt op de bank slapen denk ik.
PA stopt met tellen en gaat morgen pas verder… zegt cnn. Ivm iets “legal”. Zijn er 29.000
In totaal 35.000 zeggen ze nu.
Ik ga toch maar even bier halen. Denk dat ik nodig ga hebben.
Ik kom 13 kilo zwaarder en een afhankelijkheid aan alcohol rijker uit deze verkiezing
Ik dacht te lezen dat ze zijn gestopt met tellen in Penn omdat ze naar court gaan (democrats) om te stoppen dat officials van de republicans binnen komen om ze te controleren.
Kom op Pennsylvania come through
Wat was er ook alweer om 6 uur. Ben helemaal zenuwachtig maar weet niet meer waarom.
zo zie je ook maar hoe makkelijk fake news zich verspreidt, je giet iets in een kek tabelletje en zet er schuingedrukt een bron bij en het brengt meer mensen aan het twijfelen dan je zou denken. Zo erg.
Zooo nog 600.000 ongetelde stemmen in PA. Wat gigantisch
Nevada geloof ik
Dat lijkt me een weird flex, want het staat gewoon in de wet dat controle door beide partijen tijdens de telling is toegestaan.
Dit is de reden:
Kom maar doooooor Nevada bring us joy
Ik moet naar de wc maar dat kan toch niet nu joh help