Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Echt hè. Nog een uur tot de avondklok.

1 like

Waarom wordt er niemand gearresteerd?! Ik begrijp er helemaal niets van. Ze kunnen op hun dooie gemakkie naar huis lopen…

3 likes

EN WAAR DE FUCK IS @Zemraluani

8 likes

Ik kan me zo voorstellen dat ze er alles aan doen om dit niet verder uit de hand te laten lopen.

Ik ben eens benieuwd of ze zo meteen verder gaan met de goedkeuring van de stemmen. Er is nu in ieder geval genoeg beveiliging :sweat_smile:
Zouden de Republikeinen dan nog in opstand durven te komen? Blijf nog even wakker denk ik…

1 like

Krankzinnig. Dit is terrorisme, het gebruiken van geweld voor politiek gewin. De mensen die naar binnen zijn gedrongen moeten opgepakt worden.
Maar ze zijn wit dus mogen gewoon weer lekker naar huis, gelukkig hebben ze de foto’s nog, leuk voor Facebook

4 likes

Die zouden gewoon van de trap zijn afgeduwd. Walgelijk.

1 like

haha ja sinds de verkiezingen zijn geweest hebben ze echt alle schijn van objectieve verslaggeving laten vallen, love it

2 likes

Ik heb hierbij soieso zoiets van mevrouwtje je bent er ook zelf opgeklommen dan ga je dr ook zelf vanaf.

3 likes

Zei die journalist nou net it is going down tonight?

Ik was net ff plassen

Sick

21 likes

De producer van de journalist had mensen die daar liepen dat horen zeggen.

1 like
2 likes

We zijn inmiddels 3 uur(!!) verder, en ja hoor, daar komt de National Guard aan gestrompelt…

Wat een grap.
De veiligheidsdiensten mogen zich echt enorm achter de oren krabben.

13 likes

Bizar :sob:

@kringel thnx!

1 like

Ja dat hoorde hij (of een van z’n collega’s) iemand zeggen.

Ze zijn toch ook kantoren binnengedrongen? Ik vraag me af of er geheime info gestolen is. Heeft iemand daar iets over gehoord of gelezen?

2 likes

Jezus christus

1 like

Politie loopt er ook als een stel pinguïns achteraan te waggelen. Wat een vertoning

6 likes

Ik kan er met mn hoofd niet bij dat er niet een persoon is gearresteerd. Dat er geen rubbere kogels zijn gebruikt of rookbommen zoals bij elk vredig ander protest…

13 likes

Vind het echt gewoon gênant hoe ermee omgegaan wordt…

6 likes