Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Nou de organisatie is bar slecht, maar heb toch respect voor die mensen van politie en national guard die nu richting de rioters lopen hoor, ga er maar aan staan (ja is hun beroep, maar toch)

3 likes

Dat zou wel kunnen! Waren ook beelden van computers die niet waren afgesloten tijdens de paniek van vluchten.

2 likes

Je verliest toch al het vertrouwen in de mensheid na vandaag (jaja, als je dat niet al verloren had).

3 likes

Nja ik zag er al een paar selfies maken met de terroristen haha.
Ik denk dar er gewoon word gezegd nou jongens niet zo stout doen kom naar huis nu.

8 likes

Nouja ze konden ook kinderen en ouderen omver lopen tijdens BLM protesten dus dit zal wel gaan.

8 likes

Haha ja das waar, ik bedoelde de groep die je net op beeld ik formatie zag lopen

1 like

Oef dat wordt z’n dood

Oh nee hij is een witte man, laat maar

1 like

Ja fair heb je ook zeker gelijk in

Zal flink druk op zijn uitgeoefend om het te laten

Ik moet heel erg aan de Tiger King crew denken

3 likes

Ik vind dit zo zielig voor deze man hij doet nog zijn best maar je zult maar net een extra wappie tegen over je hebben staan die je aanvalt

4 likes

Ik snap ook niet dat er mensen (Biden bv) zijn die zich verkiesbaar hebben gesteld en denken: echt zin om deze shitshow op te lossen :+1:t2:

2 likes

Ik lees ook dat de capitol police ze gewoon heeft binnengelaten? Hoe zit dat dan??

Precies hij moest zelf zijn wapenstok nog van de grond op pakken

Ja want als je er een neer knuppeld valt de rest je aan.

Ja dit zal t wel zijn idd

Pas als de avondklok ingaat zullen ze gaan schoonvegen.
Ik ga naar bed, wat een deceptie deze dag uiteindelijk nog

1 like

Pfff ja vond dit filmpje ook zo heftig. Hoe penibel moet de situatie daar geweest zijn, lijkt me zooo eng

Ik snap dat wel hoor. Sta je met 20 man tegen honderden, daar ga je niets tegen doen.

Betekent niet dat het niet schandalig is hoeveel ruimte er wordt gegeven aan de demonstranten (wat is een beter woord eigenlijk?) en dat er geen/weinig arrestaties zijn.

3 likes

Er gaat een filmpje rond waarin je ziet dat een aantal agenten de dranghekken bij de trappen weg halen, om ze zo door te laten.

Ik weet niet wat daar de gedachte achter was.

4 likes