Terroristen?
Hopelijk ziet het er morgen ochtend beter uit, ga nu toch maar slapen
Ik ben benieuwd hoe andere Republikeinen hierop gaan reageren. Ik kan me niet voorstellen dat er niet mensen bij moeten zitten die dit ook afkeuren? Maar goed heb al geen hoge pet op van ze. Hoe sick is het dat je dit gedrag niet volledig afkeurt. Kan er echt niet bij
Ik ben te nieuwsgierig naar 6 PM
Hij heeft in ieder geval een mondkapje opš„“
aan het bevallen toch?
Ik ook. Ik blijf tot dan kijken
Dat hij een mondkapje op heeft verbaasd me dsn weer
O hee ze gaan toch al beginnen. OkƩ ik blijf kijken
Ik hoop op straf maar wordt vast een gezellig theekransje
Serieus?
Nee die haat kinderen toch
Die arme reporter nu op cnn⦠Zān stem klinkt of ie compleet ontdaan is.
Gatver de gatverdamme, zag een filmpje van 2 trumpers die onder een gebouw met grote blm-banners erop de moord op George Floyd aan het naspelen zijn, echt walgelijk. Hoop zo dat het met een sisser afloopt
Ik dacht al. Ze zat in november nog te zuipen
Die Ier? Die denkt ook waar de fuck ben ik beland
Ik denk eerder dat ze dronken inslaap gevallen is.
haha nee dat zei net iemand als grapje
Ja, die ja! Ik zou ook echt best nerveus zijn als ik daar aan het verslaggeven was.
Volgens mij hoorde ik op cnn dat er binnen wel mensen waren aangehouden. Misschien die?
Ik ben nog steeds flabbergasted over heel deze politie/beveiligingsverschijning, zoals ik aan het begin van deze avond ook al zei. Wat een aanfluiting, White privilege all over the place. Ik hoop echt dat dit voor stevige gesprekken gaat zorgen. Dit wekt zo veel vragen op.
En @360 noemde het al, maar ik hoop dat de poc agenten die daar stonden niet zijn aangevallen door racisten. Ik zag er een aantal op de beelden. Nachtmerrie om daar in die enge racistische menigte te staan met zoveel woede. Las namelijk dat er een aantal agenten gewond zijn geraakt.
Sowieso, we hebben Brooklyn aka Breukelen gebouwd!!