Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Die Pelosi ook…
80 jaar jong, net uren opgesloten gezeten omdat gewapende idioten je kantoor bestormde en gewoon door willen gaan…

9 likes

Wat denken jullie? 25th amendment?

• Ja gaat gebeuren
  • Nee vergeet het maar

0 stemmers

Wacht effe, die Elizabeth is dus helemaal uit Tennessee gekomen om dit te doen? Dat is fucking 10 uur rijden man!
Wénne gek zeg

6 likes

Wens is vader der gedachten…

Denk het ook niet eig

“Amerikanen denken dat 200 jaar geleden een lange tijd is, Europeanen denken dat 500 kilometer een grote afstand is”

45 likes

Ga maar eens ri bed. Wekker toch maar uurtje later zetten morgen denk ik. Benieuwd met welk nieuws ik opsta :sweat_smile:

GOP source :’ he’s out of his mind.’

No fucking shit, Sherlock…

2 likes

Lol gaan ze in Londen nemen als voorbeeld van wat de wereld ervan vindt.

De UK is danwel nog net geen USA, maar het is toch wel ons Europese trash lachtertje wat betreft politiek en nationalistische idioten.

13 likes

Toch wel, rep McMorris trekt het in en gaat akkoord aan met Biden.

Maar weinig nobel als dít je pas over de grens trekt

7 likes

Lekker ook dat die “demonstranten” precies het tegenovergestelde voor elkaar krijgen.
De republieken krabbelen al zachtjes aan terug met hun “objections” ten aan zien van de verkiezingen…

2 likes

Objections intrekken omdat ze nog een beetje op tijd naar bed willen :crazy_face:

2 likes

Dat weet iedereen…
Het gaat om de gedachte er achter.
Ineens zijn ze super woke met z’n allen.

Dat is toch gewoon lekker?

1 like

Works for me, het moet gewoon gedaan zijn met al die tijdverspilling

2 likes

Zn twitter is geblokkeerd!

9 likes

Hhaha ja ik was (duidelijk) verdwaald toen ik in dit topic terecht kwam en toen las ik dat :flushed::flushed::flushed: dacht even dat dit een juicy topic was. Maar helaas

2 likes

Van wie?

Van Trump. 12 uur lang kan hij niet tweeten

14 likes

O thanks! Ik zag niks op twitter op zijn accounts dus dacht dat het over iemand anders ging.

1 like
8 likes