Hahahaha, chief of staff van Melania gaat er van door.
Ze zijn wit, weet je.
Vandaag was weer een zeer pijnlijk voorbeeld van white privilege
Woei! Denk dat ie onmiddellijk fantoompijn krijgt. Ontwenningsverschijnselen. Misschien maakt ie wel een TikTok aan.
Aaah Anderson the shaaade
Ik kan dit zo niet bevatten. Dit is een gevolg van het feit dat iedereen in zân eigen algoritme bubbel zit en het is verschrikkelijk.
ik was zo hoopvol toen pence ging spreken, bizar alsnog dat hij meer heeft gedaan dan trump nu
Ze hebben gezellig van tevoren al truien met âcivil warâ en datum laten bedrukken, weer die schoolreisjes-vibe @strudeltje
https://www.ad.nl/buitenland/wie-drongen-het-capitool-binnen-dit-is-de-qanon-sjamaan~a654eac9/
Die man met bontmuts is blijkbaar een fervent aanhanger van QAnon en bekend al
Hoe ga ik ooit slapen vannacht, heb denk ik drie schotjes whisky nodig. En CNN afzetten
Eindelijk !! Ik hoop dat Pence het gaat doen.
Ik zie op social media vele vergelijkingen met dat er bij de blm demonstraties veel meer beveiliging/politie/whatever was, maar zoals ik het begrijp is wat er gister gebeurde gewoon totaal onverwacht gebeurd nadat Trump opriep om naar het Capitool te gaan. Vind die vergelijking eerlijk gezegd niet helemaal fair.
Het was echt niet totaal onverwacht, deze mars/demonstratie was al weken gepland en aangekondigd en met de huidige spanningen en retorieken vanuit het trump kamp valt echt wel te voorspellen dat het uit de hand kan lopen
Demonstratie ja, maar een bestorming niet
Daarom is de vergelijking fair: BLM was ook een demonstratie, geen bestorming.
Ik lees dat ze de fout van de traangas etc bij de blm demonstraties niet wilden herhalen. Maar ik moet mn mening herzien en kan me nu ook wel voorstellen dat dit gewoon heel fout overkomt. Vooral dat Trump de bestormers niet veroordeelt en (vreedzaam) BLM protest wel.
Als het zwarte mensen of moslims waren geweest die het Capitool waren bestormd was er echt met veel, veel meer geweld oopgetreden.
Toen Trump naar de kerk wilde wandelen werden er vreedzame protestanders mishandeld en nu slopen witte mensen het Capitool en duurt het uren voor er echt ingegegrepen wordt en de president zegt ik hou van jullie jullie zijn speciaal.
Gatverdamme ranzige worm die man ik wist niet dat ik meer van hem kon walgen dan ik al deed.
Nah dit is een schoolvoorbeeld van racisme tegenover white privilige. Ik snap niet zo goed waarom je dat goed probeert te praten, noem het beestje gewoon bij de naam.
Lees mn latere reactie even