Waar zijn die andere 3 aan overleden? En zijn dat demonstranten? ‘Medisch noodgeval’… lijkt me.toch sterk dat er 3 spontaan een hartaanval kregen.
Vind de stemming toch ook bizar verlopen. Gelukkig zijn er nog een aantal republikeinen die anders denken.
Wtf.
Ik volg dit niet helemaal dus weet niet precies wat al die afkortingen betekenen. Maar betekent dit dat er nog steeds 70 Republikeinen zijn die geloven dat de election rigged is? 🥲
De stemmen van de staat moeten door het congres worden goedgekeurd. Als dat gebeurd per staat kan iemand een objection doen. Dan wordt er 2 uur vergaderd over de objection en waarom wel en niet die moeten worden aangenomen. Iedere senator heeft dan een paar minuten spreektijd. Als dat voorbij is volgt er een stemming. Ben je voor of tegen de objection. En dat is wat je nu ziet. Nay is wat de democraten direct roepen maar het is verbazend na wat vandaag is gebeurd dat zoveel republikeinen nog stemmen van jah die stemmen zijn niet geldig.
Oh god ik lees op Twitter ook allemaal berichten van mensen die denken dat dit allemaal ingehuurde acteurs zijn of antifa in Trumpshirts compleet met vergelijkingen van foto’s van BLM protesten (dat het dus dezelfde mensen zouden zijn). Ik heb gewoon bijna medelijden met mensen die zo ontzettend wantrouwig zijn.
Haha wat een klein, sneu groepje mensen. In welke stad woon jij?
Ja ik moest een beetje lachen, ze stonden er ook een beetje doelloos bij.
Ik woon in Long Beach, gemeente LA.
Nice! Jaloers, love LA! Merk je daar verder ook veel van onrustigheid (dit is geen woord, maar ik kom er niet op) de laatste tijd?
Home of snoop dogg
Cool!!
Jawel, rond de verkiezingen was het inderdaad heel onrustig en kwamen er ook van die Trump karavanen langs. Heb ik toen ook wel eens over gepost. En ik woon heel dichtbij Huntington Beach en daar wonen alle gekkies. Daar zijn ook constant protests tegen corona en maskers dragen en daar zijn veel Trump supporters, bij een rally waren er pas ook letterlijk neo-nazis.
En natuurlijk afgelopen jaar heb ik de BLM protests echt van heel dichtbij meegemaakt. Wij hadden toen ook de national guard hier, een avondklok en branden en lootings. Alle winkels werden toen dicht getimmerd en dus pas in de week van de election weer.
Heel veel winkels hebben het ook laten zitten omdat mensen op die houten planken BLM murals gingen schilderen dus die kun je nog door de hele stad zien.
Echt heel bizar om van zo dichtbij mee te maken, vooral als Nederlander.
Haha hoe dom 
Hahaha we zijn allemaal moe van dit gedoe
Gister heb ik 10 minuten na moeten denken voor ik op het woord consequent kwam.
Dat kunnen allerlei dingen zijn. Verdrukking, een ongeval. Je zag ook allemaal mensen op gebouwen en constructies klimmen, als je daar afvalt kan je lelijk terecht komen. Wel apart opgeschreven zo idd.
Oh bizar ja lijkt me! Ik vind het soms al gek om bepaalde plekken op tv te zien waar ik dan weleens ben geweest, maar kan me voorstellen dat het super gek is als het wereldnieuws zeg maar in je achtertuin gebeurt.
Hopelijk wordt het na de inauguratie van Biden wat rustiger met in ieder geval die Trump gekkies. Ben benieuwd hoe lang die het nog volhouden als ze zien dat Biden toch echt de nieuwe president is 
Nou he he het is officieel, Biden heeft gewonnen
Nou nu is het officieel! Biden is president! 
Eindelijk! 271 votes bereikt2
Einde is zicht
edit: never mind, hoor alweer een objection volgens mij
edit edit: senator heeft ingetrokken haha heerlijk, doei met je objection