Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Eindelijk! 271 votes bereikt2

4 likes

Einde is zicht

edit: never mind, hoor alweer een objection volgens mij
edit edit: senator heeft ingetrokken haha heerlijk, doei met je objection

4 likes

Kunnen ze dadelijk allemaal lekker naar bed!

Oh dus niet… :sweat_smile: Waarom een objection als er al 271 stemmen zijn? Geen kans van slagen dus. En door…

Wat ik me afvraag, moest het capitool niet eerst doorzocht worden op bommen, gezien de vondst van bommen op andere plekken. Of hebben ze dat al gedaan? Ze lijken zo snel.weer aan het werk te zijn gegaan

1 like

Dat hebben ze al gedaan gisteren. Werd het capitool veilig verklaard kan ik mij herinneren.

Wel respect dat deze mensen gewoon zijn door gegaan na alles wat ze hebben mee gemaakt

10 likes

haha zo idioot dat Pence over zichzelf in derde persoon moet praten de hele tijd :rofl:

6 likes

Ik hoop iig die terroristen ja en geen andere omstanders

1 like

Half 4 's nachts daar nu, arme mensen…

1 like

hahah die CNN reporters, zei hij nu: preach playboy? :rofl:

3 likes

Funfact: Pence praat in derde persoon over zijn vrouw, die hij Mother noemt.

24 likes

Hahaha ja ik ging stuk :joy::joy::joy:

2 likes

Gezien ik gisteren aan het werk was heb ik alles maar teruggelezen

:exploding_head::exploding_head:

4 likes

Haha aww, best veel posts haha. Eventful times…

1 like

CNN kan wel even uit voor nu.
Wat een dag en nacht!

1 like

Ja ik ook

Bijna 700 berichten, was ook nog aantal keer getagd dus sprong het forum weer terug maar die posts, zoeken waar ik was in het forum en bijlezen. Kostte wel even Haha

5 likes

We hebben gister live de bestorming van het Capitol gezien, ik vind dat zoiets bizars hebben.

52 arrestaties uiteindelijk, wat een sneu aantal.

3 likes

En ja hoor, in ā€˜dat andere liveblog’ (Corona) staat nu dat er in het Congres een Republikeinse Afgevaardigde met corona aanwezig was

ja gek he haha. ik ga die herinnering forever binden aan hier ook, net zoals in november toen :crazy_face:

Ja en de meeste daarvan mensen die buiten rondliepen omdat het na de avondklok was. Echt sterk optreden inderdaad :rolleyes: