Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

C65B2503-1839-44B0-A9CC-DFE9566C126E

Mitch, Pence en gematigde staf van het witte huis vandaag. Er gaan een hoop mensen opstappen vandaag.

2 likes

62 likes

Het viel me gisteren trouwens mee dat ze alle schilderijen aan de muren lieten hangen en beelden op hun plaats lieten etc. Ik had een soort beeldenstorm verwacht binnen.

11 likes

Doet me zo erg denken aan Wilders in dit filmpje, vanaf minuut 5:

je ziet zn error 404 not found gewoon wanneer terrorisme door een blanke wordt gedaan.

1 like

Misschien is dat voor ons niet direct te begrijpen omdat wij minder vaderlandslievend zijn of zo? Ik bedoel, als ik écht schorriemorrie zou zijn en rel zou schoppen dan denk ik ook wel dat ik het overgave zou doen. Ik heb ooit een muurtje mogen slopen (met toestemming) en ik vond dat wel een ontzettend fijn gevoel geven omdat ik normaal fysiek zo terughoudend ben.

2 likes

Ik geloof eigenlijk niet dat er een andere keuze is dan nu 25th amendement inzetten om Trump te verwijderen. Trump gaat sowieso weg, als je nog een beetje democratie wil redden moeten ze nu een sterke statement maken. Wat een enorme shit show is dit zeg.

3 likes

Ik vraag me steeds af waarom zoveel bakken bieten vol in beeld kwamen. Zijn ze dan echt niet bang om vervolgd te worden hiervoor of kan het ze echt niet schelen? Denken ze dat Trump ze allemaal vrij spreekt ofzo?

Ik denk omdat zij denken dat wat zij doen het juiste is om te doen. Zij staan daar met het idee dat Joe Biden onterecht gewonnen heeft en dat er word gesjoemeld.

9 likes

Ik denk echt dat zij helemaal overtuigd zijn dat ze als helden onthaald worden in het land, dat de meeste Amerikanen hier achter staan en dat ze het land aan het redden zijn. Compleet gehersenspoelt.

5 likes

Ik verwacht het eigenlijk niet. Deze idioot heeft al zo veel relletjes doorstaan dat ik oprecht denk dit ook weer door de vingers wordt gezien.

1 like

Qanon en de trump achterban is een sekte. Die zijn serieus onder de veronderstelling dat het een soort soviet rusland gaat worden wanneer Biden president is, waar hun ‘vrijheid’ wordt afgepakt. En doen dus alles om dat tegen te gaan.

Dit postte de vrouw die was doodgeschoten. Sneu.

1 like

Sowieso is Robert Evans (@IwriteOK) top om te volgen op twitter.

1 like

Trump is zo labiel die moet echt zo ver mogelijk bij die nuke knop vandaan blijven, dus beter 25th amendment doordrukken plz

1 like

Wanneer zit de 12 uur Twitter-ban erop voor Trump? Ben heel benieuwd naar z’n eerste uitlatingen

Ik vind het nog steeds zo bizar dat dit ĂŒberhaupt kon gebeuren. Niet de aanloop, want dit zat er al jaren aan te komen, maar hoe gemakkelijk het gisteren was en hoe weinig arrestaties en tegengewicht er was.

36 likes

Hij zal het wel weer omdraaien ‘I didn’t get banned! I BANNED TWITTER MYSELF!!!’

16 likes

Als ik het goed heb begrepen moet hij de Tweets eerst deleten. Anders blijft hij geband. En als hij weer iets in dezelfde trant tweet wordt zijn account verwijderd.
Ben erg benieuwd :grimacing::grimacing: Moest ook lachen om zijn officiële statement, tja je moet wat als je niet meer kunt tweeten he

3 likes

Hierin staat het uitgelegd

1 like

China doe rustig

5 likes

Lol Amerikaanse ANTI-democratieterroristen ≠ pro-democratieprotesteerders Hongkong

17 likes