Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Nancy Mace probeert de PR nog te redden maar ondertussen is ze het nog eens met Trump dat alles gestolen is etc?..

1 like

Haha ja vreselijk. Eigen hachje half proberen te redden

Ik heb ook zo’n hekel aan dat ‘lets pray for X’ nee jullie moeten je gaan gedragen ugh

3 likes

Niks mis mee toch, als er geen doden vallen is het allemaal bueno

5 likes

Als t niet op camera staat, bestaat t niet!

1 like

En als het wel op camera staat is het fake news

8 likes

Haha, in China/Hongkong verloopt alles inderdaad heel democratisch :rofl:.

4 likes

Ik ga heel goed op het shamen van die GOP Senators

Huh m’n CNN livestream doet het weer niet, hoe kan dat? :frowning:

Ik was net even wat andere dingen aan het doen en bedacht me zo opeens wat voor een rare film heb ik gezien? Alsof het gewoon niet echt is wat is gebeurd, maar toch heb ik het echt gezien maar voelt nog zo bizar.

Benieuwd hoe Amerika vandaag wakker wordt en of er nog iets gaat gebeuren richting Trump.

2 likes

Ben echt benieuwd over 13 dagen hoe zo’n shitshow dat gaat worden.

9 likes

Ja ik ook. Ik ben heel blij dat ik nu niet in de schoenen van Joe Biden sta.

2 likes

Dat ben ik sowieso wel. Je zou maar de troep van Trump moeten opruimen wat hij in 4 jaar heeft veroorzaakt.

1 like

Lol

29 likes

Heeft iemand een tip hoe ik CNN weer aan de praat kan krijgen :frowning: krijg hier ontwenningsverschijnselen!

Ik heb even pauze en stik bijna in mijn crackers​:joy::joy::joy:

74 likes

Oh ik ben ook wel benieuwd hoe het Trump hoofdstuk verder gaat straks. Krijgt hij nog gezeik over bepaalde dingen of wat.

Vraag me af of ze de statement van Trump mbt vredige machtsoverdracht snel de wereld in hebben gegooid terwijl hij sliep.

1 like

Haha dat ze zijn iphone voor zijn gezicht hebben gehouden terwijl hij sliep om te unlocken en daarna super snel een bericht typen

7 likes

Oeee daar gaan de eerste prominente partij leden. Mick Mulvaney Byeee