Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Dat NOS een waardeoordeel geeft door te zeggen dat het wel heel dramatisch was

4 likes

Is er al bekend waar die andere 3 aan overleden zijn? Heb ik dat gemist?

Bij de dc persconferentie zeiden ze overleden aan medical issues. Dus nog steeds een beetje vaag. Maar in ieder geval niet neergeschoten of zo

1 like

Nee.
Waarschijnlijk dood gedrukt in de menigte of ter plette gevallen terwijl ze probeerde het Capitool binnen te klimmen.
Denk niet dat dat "we’ dat ooit zullen weten.

2 likes

Had het er met vandaag met een collega over. En die vond het heel erg dat die vrouw is overleden want het is ook een mens, groepsdruk enz. Als of je dan niet zelf kan na denken.

Edit: betekend niet dat ik het niet erg vind dat er iemand is omgekomen.

3 likes

Nederlandse nu op CNN!

1 like

Geweldig dat ze Marietje heet! Lekker hollands!

1 like

Ik wilde net zeggen, kan niet missen als je Marietje heet :joy:

2 likes

Ja Haha precies wat ik gisteren dus zei, het was al 100 km van te voren te voorspellen dat er te veel aandacht naar die vrouw zou gaan :woozy_face:

5 likes

Je ziet ook direct aan de woonkamer dat ze nu in NL is😂

3 likes

Ik was niet op aan het letten maar dacht ineens van heej, ik hoor een nederlands accent :sweat_smile:

3 likes

Plaatforms

Ze heeft wel een geweldige baan

2 likes

Ze doet het echt goed! Ze heeft het echt gemaakt in de US. Werkt op Stanford. :clap:t2::clap:t2::clap:t2:

5 likes

Merrietsjeeeh, zo cute. Vet onhandig ook als je Marietje heet en in een Engelstalige wereld werkt.

3 likes

“To hiel these deep woends” once a Dutchie, always a Dutchie

8 likes

Het kan erger met Joke.

4 likes

Of Dick. Mijn broer heet trouwens X, heeft ook wel eens leuke situaties opgeleverd in Amerika toen hij de politie aan de telefoon had :upside_down_face:

10 likes

Een reislustige vriend van mij ook, en dat zorgde ook een keer voor een rare situatie. Floor lijkt me ook niet ideaal.

Maar ze mogen wel de vloer aanvegen met al die mensen die het zinkend schip van Trump verlaten.

Hopelijk wordt 2021 meer een jaar van educate people dan free the piepel.

3 likes

Of dubbel: Dick de Kok uit Urk.

6 likes

Zo beter.

6 likes