Oom en tante van mβn vriend heten Willy en Dick. Actually not joking
Misschien toch mijn stem aanpassen. Heb toch wel het gevoel dat het miss gaat gebeuren nuβ¦
Ik denk het ook steeds meer! Pence heeft de kans om straks de held van Amerika te zijn. Zβn carriΓ¨re is toch al voorbij.
Pence is de afgelopen dagen ook een paar keer onder de bus gegooid door trump + zijn familie direct in gevaar gebracht. Dus ik mag hopen dat hij ballen krijgt en de 25th gaat toepassen
Dit dacht ik net ook. Las dat Pelosi Pence niet heeft kunnen bereiken vandaag en dat Trump en Pence elkaar ook niet meer hebben gesproken sinds de aanval (CNN). Schat de kans nu wel groter in dat het gaat gebeuren maar ik ben wel een beetje bang hoe zijn trouwe supporters dan gaan reageren.
Of ze nou nu los gaan, of over twee weken tijdens de inauguratie⦠dat maakt ook niet meer uit.
Pete hoekstra bij Op1 nu
Praat alleen maar poep trouwens
wie voor een dubbeltje geboren is, wordt nooit een kwartje. Maar als Pence Trump eruit weer te werken mag toch de verdubbelaar worden ingezet.
Ja, daar maak je een goed punt.
Ligt het aan mij of duurt twaalf uur in Amerika langer dan twaalf uur in Nederland? (regarding de Twitter block)
Zeker! Hij zou er ook niet mee weg moeten komen. Alleen dit zou hem wel goed voor hem zijn met de publieke opinie. Het was ook overdreven bedoeld haha.
Zoals ik het begreep moet hij eerste de tweets verwijderen waarom ze hem geblokt hebben en dan gaan die 12 uur pas in. Zolang die tweets er nog staan, blijft hij geblokt.
Zijn tweets staan er nog. Ik weet ook ff niet meer hoe laat de block in ging. Onze tijd middernacht dacht ik
Ik denk (ik vrees vooral) dat Trump OVERAL mee weg gaat komen. Hij gaat de rest van zijn leven met zijn oranje reet liggen op een strand ergens op een tropisch oord, als hij maar een goede 4G verbinding heeft om te kunnen blijven Tweeten.
Haha ja! Maar hoekstra deed toch zelf ook lomp door te zeggen : βjullie maken er nu wel een drama vanβ
Hoekstra mag juridisch niks zeggen over Trump en co.
Lekkere voorbereiding van Op1, door hem uit te nodigen.
Ja idd, beetje dom. Overigens ook wel opvallend dat hij dan aansluit. Zou hem verteld zijn dat het over iets heel anders zou gaan ofzo?