Man man man
Ik heb heel vaak âwaarom is dit nieuwsâ
MAAR NU ECHT WTF
AAAAAARGH
Jort was echt even van zân apropos toen.
Hier heeft een journalist van de rtl boulevard redactie gewoon tijd in gestoken. Hij heeft nu vast spijt van zân werk.
Boulevard heeft gelukkig het echte nieuws
Maar wat vindt Ja Rule?
Haha die Hoekstra had ook ooit gezegd dat in Nederland politici werden verbrand lol en dat er nO Go ZoNEs waren hier. En toen werd hij daarmee geconfronteerd van eh dit is niet zo, en toen zei ie dat het fake news was hahah wat een rare.
Hahaha yessss âI want some answers that Ja Rule might not have right nowâ
Edit: hahah op twitter doet ie ook mee met de grap. âI know you need me right nowâ, âon my way to DC to sort this shit outâ.
MSNBC
2m
NEW: President Trump will soon release a video message "on healing the nation,â White House official says.
US Capitol Police officer has died following riot at Capitol
From CNNâs Kristin Wilson, Evan Perez and David Brooks
A US Capitol Police officer has died from events stemming from Wednesdayâs riot at the Capitol, three sources confirmed to CNN.
Rioters on Wednesday breached the Capitol building and the Senate chamber, ransacked the offices of Pelosi and other Capitol offices, and a laptop was stolen from the office of Oregon Sen. Jeff Merkley. One woman was shot by a US Capitol Police officer and later died.
Ugh die video van Trump
âI immediately deployed the National Guardâ
Wat een kneus
Whahahaha
Haha die emoji is nooit méér toepasselijk geweest. Wat een schijnvertoning zeg
Ik vind het wel een opmerkelijke switch en eindelijk eens een redelijk normale speech van deze man. Hopelijk blijft het hier nu ook bij.
Je had gelijk wat een deceptie haha. Hij heeft het er vast heel moeilijk mee gehad. Zân verlies toegeven.
Gisteren bij het NOS journaal lieten ze wat Nederlanders die in Amerika wonen zien. Er was een vrouw via de webcam die Trump aanhanger is, en zij gaf aan niet te geloven dat het allemaal Trump aanhangers waren bij het Capitool. Echt ongelofelijk, ze kwam verder echt normaal en redelijk over, maar dat je dus zo gehersenspoeld bent dat je werkelijk gelooft dat dit ook weer gelogen is ofzo⊠ik zat met open mond te kijken.