Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Sorry, over welk moment/filmpje gingen deze reacties? :slight_smile:

1 like

Over de biden speech!

———————

Ik zit net de trump speech te luisteren en ene kant denk ik dit heeft hij niet zelf geschreven. En andere kant zegt hij weer rare en verontrustende dingen in zijn speech. Ik vind hem met de minuut enger worden.

Zijn tweets zijn ook niet verwijderd maar zijn twitter account is er nog?!

1 like

Zouden zij niet weten dat je niet 100% achter hun hoeft te staan. Je kan voor een president zijn maar je mag ook best kritisch zijn want niet elke president is 100% geweldig.

2 likes

Die mensen zijn er ook hoor, die schreeuwen alleen niet zo hard.

2 likes

Ergens in de reacties op haar staat ook die Regilio van temptation paar jaar geleden, dat Amerika er nog wel achter komt dat ze beter af zijn met Trump enzo

1 like

Jammer dat kerst net voorbij isđŸ€Ł

26 likes

Ja, zou kunnen. Maar ik vind het bizar dat zo’n vrouw die verder erg intelligent overkwam, níks zegt over hoe vreselijk deze aanval op de democratie is, maar gelijk zegt: ‘tja, ik geloof niet dat het allemaal Trump aanhangers zijn.’ Dat ‘fake news’ zit bij zoveel mensen in hun hoofd, niet alleen gekke trailer trash people. Vind dat erg schokkend om te zien. Ze vond het zelfs jammer dat ze er niet bij was op Capitol Hill want ‘historische gebeurtenis’. Ja, dat klopt op zich wel :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Weet niet of deze al gedeeld was. Maar hehehehehe

7 likes

Ik las net dat de agent die de vrouw die inbrak in het Capitool heeft doodgeschoten, is geschorst. Maar ondertussen lopen de agenten die Breanna Taylor in haar eigen huis hebben vermoord nog steeds vrij rond.

43 likes

Ik vond dat in het tweede/laatste deel van die serie van The Daily over de Georgia Runoffs die hier al getipt werd ook zo erg. Die vrouw die ze interviewden klonk zo
 normaal? Echt eng hoor, dat het (natuurlijk) niet alleen maar radicalen zijn maar ook hele normale mensen die dus geloven dat er massaal gefraudeerd is bij de verkiezingen, dat Trump het beste voor heeft met het land etc etc. Aanrader wel, erg goede aflevering!

1 like

Ik kan me wel vinden in wat Bernie hier zegt. Interessant stukje (2 min) over hoe Bernie het land de komende jaren zal proberen te verenigen. https://twitter.com/berniesanders/status/1347370019081117701?s=21

3 likes

Ik vond dit ook zo bizar. Als die vrouw uitlegt hoe ze van democraat naar republikein kan ik haar nog wel volgen (zelfs als ze besluit op Trump te stemmen) maar opeens vertrouwt ze de verkiezingen niet meer? Ik begrijp echt niet hoe mensen deze conclusies trekken.

De aflevering van de daily vandaag is ook een aanrader, gaat over hoe de bestorming georganiseerd was. Ik vond het soms nog lijken alsof die mensen eigenlijk ook verbaasd waren dat ze opeens in het Capitool stonden maar hier werd wel duidelijk dat dit al weken gepland was.

2 likes

Ik mag hopen dat de fbi en zo dit soort dingen nu beter in de gaten houdt

1 like

Nog nooit heeft er zoveel waarheid in een tweet van hem gestaan. :disappointed:

3 likes

Enige post de gebaseerd is op feiten als we kijken hoe men omging met de witte terroristen eerder deze week.

1 like

Zijn enige tweet in de afgelopen 4 jaar die honderd procent waar is :persevere:

Maar niet al zijn aanhangers zijn zo radicaal. Er zitten tussen die 75 mil een hoop gematigde Republikeinen die op hem hebben gestemd omdat het enige andere alternatief de Democraten zijn. Betekent niet dat ze in de verkiezingswinst van trump geloven

7 likes

Big baby.

4 likes

Huilie huilie

Oh god. Ik hoop zo dat Twitter hem verwijderd. Anders krijg je de komende 13 dagen nog meer van dit soort berichten. De extremisten zijn helemaal geïndoctrineerd door alle complottheorieën. Hoe kunnen ze dat oplossen?