Ah beetje jammer dan ga ik maar verder met grey’s
Begin me toch best zorgen te maken om hoe de inauguratie gaat verlopen. Of überhaupt de jaren erna…
Ja 9 uur of kwart over 9 staat hij nu. Mike Pompeo gaat ook nog ergens spreken.
Waar zie je dit?
Ik wil even tegen jullie zeggen dat ik zo blij ben dat ik dit topic met jullie mag volgen, er gebeurt zoveel in de wereld en ik heb het idee dat ik het hier met goede intelligente vrouwen mag volgen.
Erg he. Ik heb het uit pure ellende ellende afgezet…
Wat een enge mensen lopen er rond.
Topper, dankjewel
Ik sluit mij hierbij aan. Ik probeerde met vriendinnen er in een groep app over te appen en het bleef gewoon stil Dus ik ben zo blij dat ik hier kan lezen, leren en mee praten
Lees net dat een agent die in 't capitool aan 't werk was ten tijde van de ruit zelfmoord heeft gepleegd en dat er meer agenten nadien het hadden over zichzelf iets aan doen
Ik heb dit ook gelezen, maar vind het een lastig verhaal daar zijn besluit tot zelfdoding niet te linken is aan de gebeurtenis. De arme man schijnt al heel lang zware psychische problemen te hebben gehad.
Ik bedoel daarmee dat het zo in de media werd gebracht alsof hij direct door die ene gebeurtenis tot die beslissing is over gegaan, en dat is gewoon niet zo.
Ik heb uit berichten begrepen dat er een agent is geweest die haar dienstwapen heeft ingeleverd omdat ze bang was zichzelf iets aan te doen.
Ik hoop dat beide verhalen geen mediahype worden/ eigen leven gaan lijden, want daar is niemand bij gebaat en ik hoop vooral dat alle agenten en onschuldige aanwezige de juiste hulp krijgen ( en dat is in Amerika ook maar weer de vraag…)
Ja er stond vrij weinig context bij.
Kan me voorstellen dat zo’n situatie meemaken ook lastig is, ook als je alle kritiek op het optreden van de politie leest, terwijl je daar als agent op dat moment waarschijnlijk ook geen autonome beslissing kan nemen.
Op de officiële overheidswebsite staat vermeldt dat het termijn van Trump is geëindigd.
Het lijkt om een hacker te gaan, maar het staat wel geinig
Pompeo ook hé, gelooft ie die crap nou zelf?
Volgens mij gaat Trump niet spreken
Nee duurt lang haha ik wil eigenlijk mijn bed in ineens mega moe maar ik wil ook de speech zien
Alleen Fox komt hiermee, als hij echt zou spreken zou ook zeker CNN iets moeten weten en zeggen hierover en geen ander nieuwszender plaatst hier iets over
Nee denk het ook niet, misschien later vannacht. Beetje klikbeet Fox News
Ja dat is zo. Ik wacht nog 10 min en dan ga ik richting mijn bed. Ik lees het hier wel als er vanavond nog iets gebeurd
Ja pff zit ik hier voor niks m’n hersenen te vernaggelen door al een halfuur maar fucking fox te kijken