Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Erik Mouthaan (RTL4) heeft zojuist een filmpje gepost van het moment dat hij met zijn team moest vluchten voor de mensen bij het Capitool. De haat van die mensen, vreselijk.

3 likes

Ik krijg heel erg de neiging terug te gaan schelden in het Nederlands. Engels gescheld is zo lafjes.

Maargoed dat ik geen journalist ben, carriĆØre snel weer voorbij dan.

10 likes

Trump is uiteindelijk niet meer bij Fox news geweest? Of wel?

1 like

HAhhaha jij daar als journalist ¨ Die tyfus Amerikanen zijn het capitol binnen gestormd“

5 likes

Hahaha sommige zijn zo bizar dat ik er hardop om moest lachen.

Deze man heeft echt rare shit gedaan.

1 like

Zijn al deze dingen echt?

Blindgossip is echt toxic af. Ze lijken daar echt een kick te krijgen om Meghan Markle de grond in te trappen…

Het stuk verdriet heeft bij de rechter aangegeven dat hij in hongerstaking zit.

Z’n eten in de gevangenis is namelijk, hou je vast, niet biologisch.

De te-ring :rofl:

16 likes

Vraag me af of dat echt een ding is, dat je lichamelijk ziek wordt van het eten van niet-biologisch/bespoten voedsel… Ben benieuwd hoe ze dat oplossen.

Las ook dit, maakt een kutsituatie nog rotter als je zelf afstand houdt en een mondkapje ophebt en dan in de beveiligde lockdown-ruimte besmet wordt door je onvoorzichtige collega’s…

1 like

Orders van de rechter: geef het zielige jongetje zijn biologisch shaman (whatever that may be?) voedsel…

2 likes

Die man gaat gehaat worden in de gevangenis daaro hahaha

3 likes

Bizar

En dit is pas county jail…
Die federale gevangenis is 100x erger.

Die moeder van hem is ook zo lijp als een deur. Ze noemt haar zoon ā€œde liefste man op aardeā€ en de aanslag was gewoon maar een uiting van patriottisme.

Je zou die vrouw bijna preventief achter slot en grendel moeten zetten.

4 likes

Zeker als dit de realiteit voor heel veel anderen is…

17 likes

Precies.

En deze eikel is niet eens slim genoeg om z’n huil verhaaltje consistent te houden.

Eerst wast het zogenaamd uit religieuze redenen ( welk geloof dan?) en aangezien hij dat zo snel ff niet kon bedenken was het ineens omdat hij blijkbaar dood neervalt als hij een niet-biologische wortel eet.

Hou op met me hoor.

3 likes

En dan heb je nog steeds mensen die doen of wit privilege niet bestaat -_-

27 likes

Hij ging er ook nog met z’n moeder naar toe. :sweat_smile: HĆ© mam wat doe je morgen? Zullen we het capitool bestormen en wat mensen ombrengen? Oh en mijn bizon kostuum moet ook nog gestreken worden. Byeee

Weer eens wat anders dan een wandeling door het bos.

6 likes

Hij is niet de enige… :rofl:

6 likes

Mijn god wat een dom volk zeg

9 likes

Hahah gezellig uitje met je moeder :joy::joy:

En zelfs die zegt niet nee zoon geen best plan dit

3 likes